Online ügyfélszolgálati kisokos

Online ügyfélszolgálatunkon keresztül egyszerűen, sorban állás nélkül intézheti energiaszolgáltatással kapcsolatos ügyeit.

 

Biztonságosan, csupán pár kattintással

  • megtekintheti aktuális egyenlegét, számláit,
  • elektronikus számlára válthat,
  • módosíthatja levelezési címét és telefonszámát,
  • módosíthatja éves fogyasztását,
  • e-mail vagy sms értesítést kérhet az E.ON hálózati területét érintő tervezett és nem tervezett üzemszünetekről,
  • rögzítheti áram mérőóra állását,

sőt, az „Ügyintézés” menüpontban az áram-és/vagy gázszolgáltatással kapcsolatos ügyeit könnyen, pár kattintással elindíthatja, kérdezhet tőlünk vagy megoszthatja velünk észrevételeit is. 

Igen. Ha szívesebben intézné ügyeit okostelefonján, töltse le az E.ON ügyfélszolgálat applikációt.

Az üzleti ügyfeleink igényeire szabott online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/uzetiugyintezes címen érheti el.

A regisztrációt ide kattintva tudja elindítani.

 

A regisztráció során a számlán megjelenő adatokat kell pontosan megadnia:

  • Felhasználó azonosító (a számlán található 10 jegyű szám, számláján partnerszám néven találja). A regisztráció során Önnek egy darab felhasználó azonosító megadására van lehetősége. További azonosítókat bejelentkezés után adhat hozzá fiókjához a Saját adatok / További felhasználó azonosító (partnerszám) felvétele menüpontban.
  • Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
  • E-mail cím: kérjük, adja meg regisztrálni kívánt e-mail címét.
  • Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
  • Telefonszám.

A megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, amely egy linket és jelszót tartalmaz. A linkre kattintva kérjük, adja meg adatkezelési hozzájárulását és a megkeresések csatornáját, majd a használati feltételek elfogadása után aktiválja regisztrációját.

Az aktiválást követően az e-mailben kapott jelszó felhasználásával beléphet az online ügyfélszolgálatra.

Az első belépést követően kérjük, változtassa meg jelszavát!

Nem szükséges minden azonosítóhoz külön regisztrálnia rendszerünkben, ugyanis ugyanahhoz az e-mail címhez több felhasználó azonosító (partnerszám) is hozzárendelhető.

Online ügyfélszolgálatunkba az eon.hu/uzletiugyintezes oldalon tud belépni, a belépéshez e-mail címét és jelszavát kell megadnia.

Lehetősége van belépni online ügyfélszolgálatunkra Facebook regisztrációja segítségével: ehhez kattintson a „Bejelentkezés a Facebookkal” gombra, majd kövesse az utasításokat a képernyőn.

Több felhasználóazonosító esetén válassza ki azt, amelyhez kapcsolódóan ügyet szeretne intézni.

Amennyiben elfelejtette jelszavát, kérjük, kattintson a Bejelentkezés gomb alatt található „Elfelejtette jelszavát?” feliratra, majd adja meg 10 számjegyű felhasználó azonosítóját (partnerszám) és e-mail címét. Ezt követően pár percen belül elküldjük Önnek e-mailben jelszavát.

Belépést követően bármikor van lehetősége levelezési címének, telefonszámának, valamint e-mail címének módosítására. Amennyiben több felhasználóazonosítója van és e-mail címét az összesre szeretné módosítani, akkor azt minden felhasználóazonosítóhoz külön meg kell tennie! Viszont nem szükséges minden azonosítóhoz külön regisztrálnia rendszerünkben, ugyanis ugyanahhoz az e-mail címhez több felhasználó azonosító (partnerszám) is hozzárendelhető.

Személyre szabhatja, hogy mely esetekben kér visszaigazolást az ügyintézés sikerességéről e-mailben, valamint emlékeztetőket állíthat be számlája befizetésére vonatkozóan is.

Lehetősége van jelszava megváltoztatására, adatkezelési nyilatkozatunkhoz történő hozzájárulásra, szerződéses adatok, fogyasztási adatok és kontaktadatok megtekintésére, illetve regisztrációja törlésére is.

Igen, a Számlaügyek / Számlák / Számlák megjelenítése menüponton belül lehetősége van az aktuális egyenleg megtekintésére, megnézheti a befizetésre váró és a korábbi számláit.

Igen, a Számlaügyek / Számlák / Számlák megjelenítése menüponton belül lehetősége van számlamásolat letöltésére és igénylésére.

  • Számlamásolat pdf letöltése:
    Kattintson a kiválasztott számla száma alatti letöltés gombra!
  • Hiteles számlamásolat igénylése:
    Jelölje ki a kívánt számlát majd kattintson a számlamásolat kérése gombra!

Jó, ha tudja: elektronikus számla esetén maga a PDF fájl az eredeti, hiteles példány, ezért nem tud és nem is szükséges róla másolatot kérnie.

Az E-Számla / E-száma igénylése menüpontban tud áttérni elektronikus számlára. Itt kérjük, adja meg, vagy erősítse meg bankszámlaszámát!

Az e-számlára való áttérést követően nem küldünk Önnek papír alapó számlát, illetve készpénz átutalási megbízást (csekket) sem. A továbbiakban online ügyfélszolgálatunkon tekintheti meg e-számláit, amelyek elkészültéről minden esetben e-mailt küldünk.

Több fogyasztási hely esetén felhasználó azonosítónként jelölje be az e-számla igénylését, majd kattintson az E-számla igénylése gombra!

Az E.ON Energiakereskedelmi Kft. versenypiaci  ügyfeleként is lehetősége van havi áram mérőóra állásának rögzítésére online ügyfélszolgálatunkon keresztül. Ha rendelkezik erre vonatkozó szerződéssel, minden hónap 1. és 5. között rögzítheti mérőállását a „Mérőállás rögzítés” almenüpontban. Az érintett fogyasztási hely kiválasztása után csupán az aktuális mérőállást kell megadnia.

A mérőállás menüpont alatt megtekintheti a mérőállás rögzítési időpontokat, valamint a korábban rögzített mérőállások listáját is.

Ha még nem rendelkezik havi áram mérőóra diktálásra vonatkozó megállapodással, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyintézőjével, vagy keressen minket az alábbi elérhetőségek egyikén:

 

Telefon: munkanapokon 8:00–16:00 között: 1423

E-mail: versenypiac@eon.hu

A Saját adatok / Szerződéses adatok menüpontban az összes kereskedelmi szerződés egy szűkített listája jelenik meg.

Az időszak szűrési beállításával pontosabbá tehető a megjelenített szerződések listája.

A lista tartalmazza:

• Kereskedelmi szerződés azonosítóját,

• Szerződött terméket,

• Szerződés kezdete és vége dátumot,

• Fizetési határidejét,

• Fizetés (kiegyenlítés) pénznemét,

• A szerződés KÁT konstrukcióját, illetve a

• Kockázati kategóriát.

A további szerződéses adatok megjelenítéséhez ki kell választani a megtekinteni kívánt kereskedelmi szerződést a sor elején látható jelölőnégyzet segítségével, majd ezután a „kijelölt elem megtekintése” gombra kattintani. A kiválasztott sort tovább részletezve lehet megtekinteni a szerződéshez tartozó mérésipont-listát, illetve a mérési ponthoz tartozó további adatokat:

• POD azonosító,

• Fogyasztási hely és cím,

• Aktuális havi mennyiség vagy teljesítmény.

GKM-rendeletben meghatározott átvételi kötelezettség alá eső villamos energia (KÁT) a megújuló energiatermelést támogató díjelem. A kereskedő a villamos energia egységár ellenében vállalja, hogy a szerződéses időszakban a Felhasználónak átadott villamos energiát megújuló energiaforrásokból fedezi.

A funkció a Saját adatok / Fogyasztási adatok menüpontban érhető el.

A legördülő listában minden áramos és gázos kereskedelmi szerződése közül választhat annak érdekében, hogy egy adott mérési pontjára vonatkozó fogyasztási adatait grafikusan ábrázolva megtekinthesse.

Láthatóak a kiválasztott kereskedelmi szerződés főbb adatai és a mérési pontjai, annak címével együtt.

A fogyasztási adatok megjelenítéséhez ki kell választani a megtekinteni kívánt mérési pontot a sor elején látható jelölőnégyzet segítségével, majd ezután a „Fogyasztási adatok megtekintése” gombra kattintani.

A szűrési beállítás pontosabbá tehető az időszak szűkítése által, vagy a megjelenített alsó grafikonon történő kijelölés segítségével.

A fogyasztási adatok a távmért áramos mérési pontok esetén a 1/4 órás méréseken alapulnak, az áramos profilos mérési pontok esetén pedig a lefutási görbéhez tartozó adatokon alapulnak.

Gáz szerződött termék esetén távmért adatok megtekintésére jelenleg nincs lehetőség, profilos mérési pontok esetén az adott mérési ponthoz tartozó lefutásgörbe adatait jeleníti meg.

A 1/4 órás mérési adatok a tény fogyasztást mutatják, a profilos mérési pontokra vonatkozó adatok csak tájékoztató jellegűek, azok nem a tényleges fogyasztást mutatják, ezek az adatok nem képezik az elszámolás alapját.

Ez a funkció a Számlaügyek / Éves fogyasztás / Éves fogyasztás módosítása (MÉF) menüpontban érhető el. Leghamarabb a következő hónap első napjától kérheti Mértékadó Éves Fogyasztásának módosítását, ehhez legkésőbb az azt megelőző hónap 14. napját követő első munkanapig kell elküldenie kérelmét az elosztói engedélyesnek. Ha ez megtörtént, és az elosztói engedélyes is visszaigazolta kérelmét, akkor az ezt követő fordulónaptól kezdve már a módosított MÉF van érvényben fogyasztási helyén.

Kérdezzen tőlünk, vagy küldje el nekünk észrevételeit csupán pár kattintással. Mindezt a lehető leggördülékenyebb ügyintézés érdekében az irodában ülve, vagy akár utazás közben is megteheti az Ügyintézés menüpontra kattintva. Válassza ki az űrlapok közül az ügyintézés témáját, olvassa el a részleteket, vagy tegye fel nekünk kérdéseit! Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül elküldjük az Ön által megadott e-mail címre.

Az Üzemszünetek / Tervezett üzemszünetek menüpontban tájékozódhat arról, hogy mikor és hol várható szolgáltatásunk tervszerű szüneteltetése.

Amennyiben az Ön áramos/gázos fogyasztási helye valamelyik E.ON hálózati területen vételez és áram-, vagy gázfogyasztást érintő, a szolgáltatás szünetelésével járó munkálatokat végzünk hálózatunkon, elektronikus értesítést is küldhetünk Önnek.

Telefonszáma megadásával kérhet SMS értesítést az Ön fogyasztási helyét is érintő tervezett üzemszünetekről. Ha feliratkozik, egyben hozzájárul ahhoz is, hogy 8 nappal a tervezett munkálatok előtt elektronikus (e-mail) értesítést is küldjünk a postai értesítésen túl.