Kényelmes? Egyszerű? Személyre szabott?

Nálunk lehetséges!

Eljött az idő, hogy a szállodaüzemeltetők és a vendéglátóhelyek is rugalmasan gondolkozzanak, amikor energiamenedzsmentről van szó.

 
 
 

Koncentráljon 100%-ban vállalkozására és szakmai sikereire, a teljes körű energetikai ellátást pedig bízza ránk!

Merjen túllépni a megszokott megoldásokon, gondolkozzon hosszú távon! Az E.ON olyan lehetőségeket kínál a HoReCa-szektor szereplőinek amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik a mindennapi munkavégzést, miközben hatékonyan koncentrálhatnak a legfontosabb feladatukra: a vendégek kiszolgálására. 

 
 
 
 
 
 

A megnövekedett terhelésű időszakokban egy nem megfelelően kiépített energetikai rendszer sok gondot tud okozni: egy kis probléma is megakaszthatja a működést, ami értékes erőforrásokat von el a tényleges munkától, azaz a vevők és a vendégek kiszolgálásától. 


Biztosan sokan ismerik, hogy milyen az, amikor szakembert kell keresni egy elromlott eszközhöz, aztán várni kell, késik az alkatrész, majd, amikor végül megérkezik, (újra) lehet indítani a teljes rendszert.  Emellett az egy vendégre vetített energiaköltségek nem csökkennek, sokszor inkább megnövekednek. Az idő pedig telik. Érdemes tehát megbízható alapokra helyezni a vállalkozás energetikai rendszerét.

 
 
 

A nagy energiaigényű iparágakban a teljesítménykényszer és a költségoptimalizálás mellett sok egyéb tényezőből áll össze egy vállalat energetikai fejlesztési igénye.

 
 
 

Integrált energetikai szolgáltatásunk keretében a megkeresés után egy teljes körű felmérést végzünk a rendszerek felmérésétől kezdve egészen a pontos ügyféligényekig – legyen szó fűtésről, hűtésről, világítástechnikáról, zöld energiáról vagy ezek kombinációjáról.


 

A tervezési szakaszban az egyedi igényekre alapozva úgy készül el az implementáció, hogy az a lehető legkisebb kiesést okozza a vendégek kiszolgálásában és a szolgáltatásban. 





 

A kivitelezési fázisban ezt - többek között - a komplett eszközök használatával biztosítjuk, így csökkentve a lokális összeszerelési időigényt, mindezt az iparág jogi és szabályozási rendszerével teljesen összhangban.




 

Miután elkészült a rendszer, vállaljuk a karbantartást is, ami országos kiterjedésű hálózattal egészül ki, így garantálva a megbízható megoldást és biztonságos üzemeltetést. Ezen kívül az energiamenedzsment-rendszerek működtetését, helyi- és távfelügyeletét, és az így kinyert adatok alapján az elemzést, riportálást és az optimalizálást is tartalmazza a szolgáltatás.

Ahol már bizonyítottunk

 
 
 

Club Tihany

Tihany

A Club Tihany kazánjai elavultak voltak, teljesen elkorrodálódott a tűztér. Mivel a szálloda egész évben üzemel egy kisebb téli leállást leszámítva, így csak egy bizonyos időszakban volt lehetőségük a kazánok cseréjére. Tudtuk, hogy év végén, az ünnepek közeledtével nem lesz egyszerű feladat a berendezések cseréje, de egy hónap alatt sikerült próbaüzemmel együtt átadni a 2 db 1300kW teljesítményű kazánt. A projektet nehezítette, hogy nem volt elegendő hely, ezért a régi kazánokat előbb el kellett távolítani, és csak azután kerülhettek be az új berendezések, ráadásul biztonsági okokból hőcserélővel le kellett választani ezeket a többi rendszerről. A kivitelezés sikerrel zárult, és ügyfelünk legnagyobb megelégedésére az új Viessmann kazánokkal a legfrissebb mérések alapján 10 százalékos hatásfoknövekedést értünk el.

 
 
 

Anna Grand Hotel

Balatonfüred

„Nagyon örülünk, hogy az E.ON innovatív energetikai szolgáltatásait elsőként élvezhetjük a hazai szállodák közül. Azért döntöttünk az együttműködés mellett, mert garanciát láttunk arra, hogy működésünket költséghatékonyabbá és tervezőhetőbbé teszik a fejlesztések. Ezzel olyan erőforrásokat szabadíthatunk fel, melyeket vendégeink további kényelmére és elégedettségére tudunk fordítani.”

Lengyel Ernő, az Anna Grand Hotel tulajdonosa és ügyvezető igazgatója


Az E.ON innovatív, a szállodák adottságaira szabott, komplex energetikai megoldásainak köszönhetően fűtéstechnikai rekonstrukciót és gépészeti felújítást hajtott végre az Anna Grand Hotelben. A felújítás következtében hatékonyabban üzemel a szálloda gázkazánja és jelentősen csökken a meghibásodás valószínűsége is. Emellett a hotel az eddig megszokott energiaellátást kedvezőbb áron kapja, az üzemeltetési feladatokat pedig az E.ON végzi a szálloda helyett. A vállalat több területen tehermentesíti a hotelt azáltal, hogy átvállalja eddigi feladataikat az energiagazdálkodás terén és átveszi az energiabeszerzési eljárások terhét is.

Kérdése van?

Tudjon meg többet integrált energetikai megoldásainkról!

Vegye fel a kapcsolatot velünk pár kattintással, gyorsan és könnyedén. Munkatársunk 3 munkanapon belül megkeresi Önt a megadott elérhetőségei valamelyikén, hogy válaszolhasson kérdésére, vagy átbeszélhessék az ajánlatadáshoz szükséges részleteket.

 
 
 

Érdeklődés
e-mailben

Kereshet minket az alábbi e-mail címen is bizalommal: integralt@eon.com

*
*
*
*
*
 
 

* Kötelezően kitöltendő mezők