Regisztráció és belépés

Hol és hogyan tudok regisztrálni az Online ügyfélszolgálatra?

Az üzleti ügyfeleink igényeire szabott Online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/uzletiugyintezes címen érheti el.

 

A regisztráció során a számlán megjelenő adatokat kell pontosan megadni:

  • Partnerszám (a számlán található 10 jegyű szám). A regisztráció során Ön egy darab partnerszámot adhat meg. További azonosítókat bejelentkezés után adhat hozzá fiókjához a Beállítások/Felhasználói azonosítók menüpontban.
  • Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
  • E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím.
  • Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
  • Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.
 
 
 
 
 
 

A megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Az aktiváló linkre kattintva az Első belépés felületre jut, ahol marketingnyilatkozatot tehet, értesítéseket állíthat be és e-számlára válthat.

 

Mi a teendő, ha több partnerszámom van?

Nem szükséges minden azonosítóhoz külön regisztrációt létrehozni, mert ugyanahhoz az e-mail címhez több partnerszám is hozzárendelhető a Beállítások/Felhasználó azonosítók menüpontban. 

Kapcsolódó kérdések