Profil beállítások

Milyen adatokat módosíthatok az Online ügyfélszolgálaton keresztül?

A Beállítások fülre kattintva számos beállítási lehetőséget talál, ezek segítségével személyre szabhatja Online ügyfélszolgálati fiókját.

 

Levelezési cím és saját adatok módosítása

A Beállítások menüpontban módosíthatja levelezési címét, telefonszámát, valamint e-mail címét. Ha több partnerszáma van és mindegyiknél szeretné e-mail címét módosítani, akkor azt minden partnerszámnál külön kell megtennie. 

 

Jelszó módosítása

A Beállítások/Fiókbeállítások menüpontban megadhatja új jelszavát.

 

Korábbi marketingnyilatkozatának módosítása

A Beállítások/Értesítések és marketingnyilatkozat menüpontban módosítani tudja nyilatkozatát.

 

Szerződéses adatok megtekintése és módosítása

A Beállítások/Szerződéses adatok menüpontban megtekintheti és módosíthatja szerződéses alapadatait és levelezési címét.

 

E-mail cím módosítása

Online ügyfélszolgálatunkon eltérő e-mail fiók alá tudja rendelni a kezelt partnerszámokat. E-mail cím módosításánál partnerszáma átkerül az új e-mail címre és a mostani fiókból kikerül. 

Ha olyan e-mail címet ad meg, amihez már tartozik regisztráció Online ügyfélszolgálatunkon, akkor automatikusan abba a fiókba kerül partnerszáma. 

Új, még nem regisztrált e-mail cím esetén egy megerősítő levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Kattintson a linkre, hogy az e-mail cím módosítása sikeres legyen. Ezután adjon meg egy új jelszót, amivel már beléphet az oldalra. Ha nem történik meg az aktiválás 5 napon belül, akkor a jelenlegi e-mail címén marad partnerszáma. 

 

Értesítések módosítása

A Beállítások /Értesítések és marketingnyilatkozat menüpontban módosítani tudja értesítéseit.

Az értesítésekről az alábbi oldalon tudhat meg többet: #link (kisokos értesítés oldala)

Kapcsolódó kérdések