Fizetés és számlázás

Mi az e-számla és hogyan igényelhetem?

Mi az e-számla?

Elektronikus formában kiállított számla, ami ugyanazokat az adatokat tartalmazza, mint a nyomtatott papírszámla és ugyanolyan hiteles számlának minősül.

 

Hogyan igényelhet e-számlát?

  1. Lépjen be Online ügyfélszolgálati fiókjába.
  2. Kattintson a Beállításoknál a Fizetés és számlázás menüpontra. 
  3. A kívánt felhasználási helynél kattintson az E-számlára váltás gombra.
  4. A felugró ablakban válassza ki bankszámlaszámát, ami túlfizetés esetén kell a visszautaláshoz.
  5. Majd kattintson az E-számlára váltás gombra.

 

Miért érdemes e-számlára váltani?

  • A számla kiállítása után online azonnal rendelkezésre áll, nem kell megvárnia, hogy postán megérkezzen.
  • Az elkészültéről értesítést küldünk e-mailben.
  • A megtekintéshez be kell jelentkeznie az Online ügyfélszolgálaton a személyes fiókjába, ahol adatai biztonságban vannak.
  • Bármikor visszanézheti számláit online, azok nem keverednek el és nem foglalnak helyet.
  • Bárhol megtekintheti számláit internetkapcsolattal és könnyen, sorban állás nélkül be is fizetheti azokat.
  • Beállíthatja, hogy értesítést küldjünk a fizetési határidő előtt, így elkerülheti a késedelmes fizetést, a fizetési felszólítást és azok díjait.
  • Az e-számlára váltás és használat ingyenes.
  • Hozzájárulhat a környezetvédelemhez, hiszen nem használunk fel papírt, a szállításhoz üzemanyagot.
  • Nem jelent kezelendő hulladékot a boríték és a számla kísérő dokumentumai.
  • Elektronikus számláit nagyítani tudja, így könnyebben áttekinthetők.

 

Hogyan fizetheti be e-számláját?

  • átutalással
  • csoportos beszedési megbízással

Kapcsolódó kérdések