Ügyfélcsere, költözés, átírás
Mit kell tennie ügyfélváltozás esetén?
Utolsó változás: 2023. 01. 16.
Felhívjuk érintett ügyfeleink figyelmét, hogy a vészhelyzet idejére érvényes kormányrendelet alapján az oldalon szereplő tájékoztatás egyes részeitől átmenetileg eltérően járunk el. A 2022. augusztus 1-től hatályos változásokkal kapcsolatos részletes tájékoztató lakossági ügyfelek részére itt, nem lakossági ügyfelek részére itt található.
(217/2022. (VI. 17.) Korm. rendelet a veszélyhelyzet ideje alatt az egyetemes szolgáltatásra jogosultak körének meghatározásáról).
Ha egy ingatlant új tulajdonosként vagy bérlőként birtokba vesz, kérjük, a változásról tájékoztasson minket!
A folyamat rövid ismertetése
1.
Kérjük, jelentse be a változást hozzánk!
2.
A változás bejelentését 15 napon belül feldolgozzuk.
3.
Bizonyos esetekben sor kerülhet a mérő ellenőrzésére.
4.
Megkapja a szerződést, amit kérünk, aláírva juttasson vissza hozzánk.
Ügyfélváltozás bejelentése
Kérjük, töltsék ki az ügyfélváltozás bejelentése nyomtatványt, amelyben a kiköltöző ügyfél felmondja a szerződését, a beköltöző pedig benyújtja a szerződéskötési igényét.
Mikor?
Az ügyfélváltozástól számítva 15 napon belül.
Ki intézheti?
- Kiköltöző ügyfél
- Beköltöző ügyfél
- Meghatalmazott
Szükséges dokumentumok
- Ügyfélváltozás bejelentése
Kérjük, mind a ki- és beköltöző ügyfél aláírása szerepeljen a nyomtatványon!
Ha nem a szerződő fél intézi az ügyfélváltozást, kérjük a meghatalmazás nyomtatványt is hiánytalanul kitöltve mellékeljék.
Ha Ön az új (átvevő) felhasználó...
...akkor szerződéskötéséhez az alábbi iratokat, nyomtatványokat kérjük megküldeni Társaságunk részére:
- az igénybejelentés jogcímének igazolása (30 napnál nem régebbi tulajdoni lap, bérleti szerződés, hagyatéki átadó végzés, stb.);
- magánszemélyek esetén személyi azonossági adatok;
- üzleti ügyfelek esetén aláírási címpéldány, 30 napnál nem régebbi cégkivonat vagy alapító okirat;
- hozzájáruló nyilatkozat szerződéskötéshez abban az esetben, ha több tulajdonos, illetve haszonélvező van, vagy ha a használat bérleti szerződés alapján történik;
- valamint egy mindkét fél által (cégszerűen) aláírt átadás-átvételi jegyzőkönyv, amely tartalmazza a birtokbaadás-kori mérőállást.
Ha Ön az előd (elköltöző) felhasználó...
a szerződés felmondásához az alábbi iratokat, nyomtatványokat kérjük megküldeni Társaságunk részére:
- mindkét fél által (cégszerűen) aláírt átadás-átvételi jegyzőkönyv, amely tartalmazza a birtokbaadás-kori mérőállást és a mérőóra gyártási számát.
Rendelkezik vagy érdekli kiegészítő termék?
- Kiköltöző ügyfél: Kérjük jelölje az ügyfélváltozás bejelentőn, ha rendelkezik egyéb termék szerződéssel és azt az új fogyasztási helyére is szeretné tovább vinni.
- Beköltöző ügyfél: Ha érdekli kiegészítő szolgáltatásaink egyike kérjük, bővebb információért látogasson el a termékek oldalunkra.
Hogyan intézhető?
Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.
Mérőhelyi ellenőrzés
Nem minden ügyfelünket érint a mérőellenőrzés. A benyújtott adatok alapján döntünk arról, hogy szükséges-e az érintett felhasználási helyen az ellenőrzés, amelyet munkatársunk végez.
Mikor?
Az ellenőrzés időpontjáról külön tájékoztatjuk telefonon vagy postai levélben.
Ügyfélteendő
Az egyeztetett időpontban az ellenőrzés elvégzésének biztosítása.
Új szerződés küldése és visszaküldése
Az igény feldolgozását, és ha volt mérőhelyi ellenőrzés, annak elvégzését követően postán megküldjük az új szerződéseket 2 példányban. Kérjük, az aláírt szerződés egy példányát küldje vissza részünkre.
Mikor kell intézni?
Az új szerződés kézhezvételétől számított 15 napon belül.
Ügyfélteendő
Kereskedelmi szerződés egy aláírt példányának visszaküldése.
Hogyan intézhető?
Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.