Egyetemes szolgáltatás esetén
Ha egy ingatlant új tulajdonosként vagy bérlőként birtokba vesz, kérjük, a változásról tájékoztasson minket.
Változás bejelentési folyamat
1.
Kérjük, jelentse be a változást hozzánk
2.
A változás bejelentését
15 napon belül
feldolgozzuk
3.
Bizonyos esetekben* sor kerülhet a mérő ellenőrzésére
4.
Megkapja a szerződést, amit kérünk, aláírva juttasson vissza hozzánk
KI?
A kiköltöző és a beköltöző ügyfél is.
HOGYAN?
Ki kell tölteniük és aláírniuk egy nyomtatványt, amiben a kiköltöző ügyfél felmondja a szerződését, a beköltöző pedig beadja a szerződéskötési igényét. Az aláírt nyomtatványt e-mailben, az Online ügyfélszolgálaton keresztül, postán vagy személyesen is eljuttathatja hozzánk.
FONTOS!
Kérjük, mind a ki- és beköltöző ügyfél aláírása szerepeljen a nyomtatványon! Nem természetes személy esetén a képviseletre jogosult személy írhatja alá a nyomtatványt. Ha eltér a számlafizető a beköltöző személytől, akkor 3 aláírás szükséges:
- kiköltöző ügyfél,
- beköltöző ügyfél,
- eltérő számlafizető
MIKOR?
Az adásvételi/bérleti szerződés aláírásától számítva 15 napon belül.
Bizonyos esetekben* sor kerülhet a mérő ellenőrzésére otthonában
KI?
Mi tájékoztatjuk a mérő ellenőrzésének időpontjáról.
HOGYAN?
Az időpontról levélben tájékoztatjuk. Mérőellenőrzésre munkatársunk felkeresi otthonában.
*: nem minden ügyfelünket érint a mérőellenőrzés, ha Önt igen, akkor erről már az bejelentésének feldolgozásakor tájékoztatást adunk adunk
Megkapja a szerződést, amit kérünk, aláírva juttasson vissza hozzánk
KI?
Mi elküldjük a szerződést Önnek, amit kérünk, aláírva juttasson vissza hozzánk.
HOGYAN?
E-mailen, postán, vagy személyesen.
Melyik nyomtatványt?
Kérjük, a nyomtatványt digitálisan töltse ki, és csak ezután nyomtassa, és írja alá! Együttműködését köszönjük!