Benyújtja hozzánk a panaszát
Hogyan nyújtsam be a panaszt?
Annak érdekében, hogy panaszát a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, kérjük, online küldje el az alábbi űrlap kitöltésével. Az egyéb módokat a jobb oldalon találja.
Milyen információt kell megadnom a panaszhoz?
- A felhasználó azonosítóját, amit a számlán talál;
- A nevét. Ha nem a saját nevében jár el, kérjük, csatolja a meghatalmazást;
- A fogyasztási hely címét és a levelezési címet, ha az eltér a fogyasztási hely címétől;
- A panasz pontos leírását, annak minden fontos részletével;
- Az előzményeket, ha voltak (pl.: telefonos vagy személyes ügyfélszolgálunkon volt-e már kapcsolat), és azok eredményét;
- Minden lényeges, a panaszhoz kapcsolódó dokumentumot, ami fontos lehet a kivizsgáláshoz;
Ha az elküldött információk alapján nem tudjuk egyértelműen meghatározni, hogy mi a panasz vagy ki az érintett, akkor csak további adatok kérése után tudunk vizsgálatot indítani.