Regisztráció és belépés
Hol és hogyan tudok regisztrálni az Online ügyfélszolgálatra?
Az üzleti ügyfeleink igényeire szabott Online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/uzletiugyintezes címen érheti el.

A regisztráció során a számlán megjelenő adatokat kell pontosan megadni:
- Partnerszám (a számlán található 10 jegyű szám). A regisztráció során Ön egy darab partnerszámot adhat meg. További azonosítókat bejelentkezés után adhat hozzá fiókjához a Beállítások/Felhasználói azonosítók menüpontban.
- Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
- E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím.
- Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
- Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.
A megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Az aktiváló linkre kattintva az Első belépés felületre jut, ahol marketingnyilatkozatot tehet, értesítéseket állíthat be és e-számlára válthat.
Mi a teendő, ha több partnerszámom van?
Nem szükséges minden azonosítóhoz külön regisztrációt létrehozni, mert ugyanahhoz az e-mail címhez több partnerszám is hozzárendelhető a Beállítások/Felhasználó azonosítók menüpontban.