Profil beállítások
Milyen adatokat módosíthatok az Online ügyfélszolgálaton keresztül?
A Beállítások fülre kattintva számos beállítási lehetőséget talál, ezek segítségével személyre szabhatja Online ügyfélszolgálati fiókját.
Levelezési cím és saját adatok módosítása
A Beállítások menüpontban módosíthatja levelezési címét, telefonszámát, valamint e-mail címét. Ha több partnerszáma van és mindegyiknél szeretné e-mail címét módosítani, akkor azt minden partnerszámnál külön kell megtennie.
Jelszó módosítása
A Beállítások/Fiókbeállítások menüpontban megadhatja új jelszavát.
Korábbi marketingnyilatkozatának módosítása
A Beállítások/Értesítések és marketingnyilatkozat menüpontban módosítani tudja nyilatkozatát.
Szerződéses adatok megtekintése és módosítása
A Beállítások/Szerződéses adatok menüpontban megtekintheti és módosíthatja szerződéses alapadatait és levelezési címét.
E-mail cím módosítása
Online ügyfélszolgálatunkon eltérő e-mail fiók alá tudja rendelni a kezelt partnerszámokat. E-mail cím módosításánál partnerszáma átkerül az új e-mail címre és a mostani fiókból kikerül.
Ha olyan e-mail címet ad meg, amihez már tartozik regisztráció Online ügyfélszolgálatunkon, akkor automatikusan abba a fiókba kerül partnerszáma.
Új, még nem regisztrált e-mail cím esetén egy megerősítő levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Kattintson a linkre, hogy az e-mail cím módosítása sikeres legyen. Ezután adjon meg egy új jelszót, amivel már beléphet az oldalra. Ha nem történik meg az aktiválás 5 napon belül, akkor a jelenlegi e-mail címén marad partnerszáma.
Értesítések módosítása
A Beállítások /Értesítések és marketingnyilatkozat menüpontban módosítani tudja értesítéseit.
Az értesítésekről az alábbi oldalon tudhat meg többet: