Online ügyfélszolgálatunkon vagy mobil applikációnkon Ön is gyorsan, kényelmesen és biztonságosan intézheti ügyeit.
1. Lakossági ügyfeleink igényeire szabott online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/ugyintezes címen érheti el.
Hogyan tud regisztrálni?
A regisztrációs űrlapon a számlán található adatokat szükséges megadnia.
- Felhasználói azonosító: a számlán található 10 jegyű szám, számláján felhasználói azonosító néven találja. A regisztráció során csak egy azonosítót adhat meg. További azonosítókat a fiókjába belépve tud megadni.
- Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
- E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím.
- Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
- Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.
Regisztrációt követően a belépéshez e-mail címét és jelszavát kell megadnia.
Milyen ügyeket intézhet az online ügyfélszolgálaton?
- Elektronikus számlára válthat.
- Rögzítheti mérőállását.
- Megtekintheti aktuális egyenlegét és számláit.
- Kifizetheti számláit bankkártyával.
- Módosíthatja havi részszámláit.
- Értesítést kérhet a tervezett üzemszünetekről.
- Módosíthatja személyes adatait.
- Számlamásolatot és postai csekket igényelhet.
- Megnézheti és módosíthatja PIN kódját, amivel bárkit felhatalmazhat ügyintézésre.
- Egy regisztráción belül több felhasználó azonosítót (partnerszámot) is kezelhet.
2. Mobil applikációnkon szintén el tudja végezni a fenti ügyeket, továbbá fényképesen is diktálhatja mérőállását havi, negyedéves és éves időszakokban. Utóbbival az éves leolvasást is kiválthatja.
Hogyan tudja használni a mobil applikációt?
- A mobilapplikációt itt tudja letölteni: