Új online térképen a tervezett áram- és gázszünetek, az üzemzavarokról sms-ben kérhetsz értesítést

2018.08.21.


Mostantól Google alapú térképen tesszük elérhetővé a tervezett üzemszüneteket a weboldalunkon. A felületen utca szintű keresésre van lehetőség, illetve egy másik fejlesztésnek köszönhetően a meghibásodás miatti áramszünetekről is kérhető személyre szabott értesítés sms-ben vagy e-mailen. A cél az, hogy az ügyfeleink a lehető legegyszerűbben tájékozódhassanak a lakóhelyüket és saját ingatlanjaikat érintő eseményekről.

 

A megbízható energiaszolgáltatás érdekében folyamatosan végzünk az áram- és gázhálózatunkon karbantartásokat és fejlesztéseket. A munkálatok egy része sajnos nem végezhető el feszültségmentesítés nélkül, ezekkel a szolgáltatás-megszakításokkal azonban az érintettek előre számolhatnak, így felkészülhetnek a helyzetre. A tervezett üzemszüneteket megmutató Google térkép naponta többször frissül, gyorsan ellenőrizhető rajta minden előre jelzett esemény.

 

A meghibásodás miatti áramszünetek azonban sajnos nem tervezhetők előre. Ilyenkor fontos, hogy az érintett ingatlan tulajdonosai mielőbb tájékoztatást kapjanak az őket érintő eseményekről. Egy nyaraló vagy egy hétvégi ház esetében akár hosszabb ideig is üresen áll egy-egy ingatlan, ekkor lényeges, hogy a tulajdonos távollétében is értesüljön az áramszünetről, pl. mert tele van a fagyasztóláda. Mostantól az E.ON honlapján az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos e-mailes vagy sms értesítést kapjon az ingatlanját érintő áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is.

 

Az új rendszer mellett mind a lakossági, mind a vállalati és önkormányzati ügyfelek továbbra is beállíthatják, hogy egyszeri regisztrációt követően automatikusan kapjanak előzetes e-mailes tájékoztatást az őket érintő tervezett üzemszünetekről is.

Ezek az új fejlesztések is annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfeleink gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket.

 

Néhány hete jelentettük be, hogy megkezdtük új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerünk éles tesztüzemét, amelytől szintén gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várunk.

 

A Facebook oldalunkon, illetve a Messengeren pedig az ügyfeleink, követőink és érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja és válaszolja meg, a nap 24 órájában rendelkezésre állva.