Három díjjal jutalmazták PR kampányainkat a 2018-as Kreatív Prizmán
2018.11.22.
A Prizma Kreatív PR Díj nyerteseinek kihirdetése, a díjak átadása november 20-án este volt a budapesti Akváriumban. A Prizma a kreatív és kommunikációs szakma meghatározó díja, a public relations (PR) tekintetében pedig egyedüli. Évről évre egyre több pályázat érkezik a hazai nagyvállalatok és kommunikációs ügynökségek részéről.
2018-ban is kétfordulós zsűrizéssel értékelték a beérkezett anyagokat, az első forduló online zsűrizés volt, melyben közel 40 vállalati és ügynökségi kommunikációs szakember vett részt. A második forduló a személyes zsűrizés volt, ahova a MAKSZ PR tagozata, az MPRSZ és a Kreatív magazin is 3-3 szakértőt delegált.
Idén 156 munkával pályáztak, ebből 78 került short list-re, azaz döntőbe. A Prizma egyik jellegzetessége, hogy nem osztanak ki minden kategóriában arany, ezüst és bronz díjakat, csak azokat a pályázatokat díjazzák, melyek önmagukban is elismerést érdemelnek.
Kedd este 15 bronz, 15 ezüst, 7 aranydíj, 1 különdíj, év megbízója díj és év pr-ügynöksége díj született.
A kategóriák és díjaink:
Esemény mint PR-eszköz: Az E.ON Energy Globe Magyarország verseny, ezüst
Szponzoráció: Itt az elektromos közösségi robogó! – blinkee.city az E.ON energiájával, bronz
Reputáció- és issue management: E.ON Vigyázz a madárra! madárvédelmi kampány, ezüst
A Kreatív Prizma díjról további információ a verseny weboldalán található. Az átadóról, a díjazottakról szóló cikk a Kreatív oldalán érhető el.Fotó: Kreatív