A Te szárnyad milyen lenne? – Elindult az E.ON SzárnyaljON munkáltatói márka kampánya

2020.09.11.



Ha lehetne szárnyad, az milyen lenne?

 

 „Mindenképpen futurisztikus, fenntartható, megújuló energiával működő szárny lenne, amiben lenne egy kis E.ON piros, és lenne kék is, mert munkám során egy uniós nemzetközi projekten dolgozom” – mondja Ádám, aki hálózati innovációs szakértőként dolgozik az E.ON-nál. „Nekem pedig jól szigetelt, nem túl nagy, nehogy elakadjon valamiben, viszont mindenképpen erős, mert sokszor nagyon magasra kell felmásznunk” – meséli Laci, hálózati villanyszerelő.

 


A munkatársak 10 rövid videóban mutatnak be olyan izgalmas munkaköröket, amelyenek eredményeképpen számos újítás és hatékony megoldás születik az ügyfelek elégedettsége érdekében.

 

„Ki ne szeretne olyan munkahelyen dolgozni, ahol valósággal szárnyalhat? Akár a technológiai innováció iránti a szenvedély, akár a kalandvágy, akár a környezettudatosságod vezeti hozzánk a munkatársakat: nálunk mindenki megtalálja azt a munkakört, amiben kiteljesedhet” – mondja Nagy Andrea, az E.ON Hungária munkáltatói márka szakértője.  „Az E.ON csapata nagyon sokszínű, rengeteg izgalmas projektünk és fejlesztésünk van, folyamatosan keressük a tehetséges szakembereket. Szerettünk volna egy olyan mini sorozatot készíteni, amiben a munkatársak mesélnek ezekről a munkakörökről, mindezt pedig formabontó módon vizualizáltuk és az általuk elképzelt szárnyakat megkomponáltuk” - teszi hozzá.

 

Nagy Andrea munkáltatói márka szakértő, E.ON Hungária Zrt.

A szeptember 7-én indut és várhatóan nyolc hétig futó kampány eredeti koncepciója szerint az E.ON a Szárnyalj.ON kampánnyal a különböző fesztiválokon is megjelent volna. „A fesztiválokra is terveztünk aktivitást a kampánnyal kapcsolatosan, de sajnos az élet, azaz a vírushelyzet közbeszólt, így idén ezt nem tudtuk megvalósítani, talán jövőre sikerül, addig is maradjon meglepetés” – fogalmaz Nagy Andrea.

A Szárnyalj.ON kampányunk fő elemeit alapos felmérés eredményeire alapozta a munkáltatói márka csapat. „Előzetes piackutatásunkból tudjuk, hogy az E.ON-t a legtöbben nagyszerű munkahelynek gondolják, hiszen ismert cég vagyunk, bejelentett és stabil munkahelyet biztosítunk, innovatívak vagyunk. 

Most azt szerettük volna megmutatni, hogy ezeken felül miért vonzó munkahely az E.ON, így kampányban a céges továbbképzésekre, a karrierlehetőségekre, a környezettudatos szemléletre, érdekes és változatos munkakörökre és a jó hangulatú csapatre fókuszáltunk, erre építettük a koncepciónkat. Annak érdekében, hogy az érdeklődő fiatalok szemszögéből tudjuk megmutatni magunkat, felkértük Miskovits Marci, youtuber influencert, aki egy jobshow keretében az irodában és a terepen is roadshowzik és beszélget a kollégákkal” – meséli Nagy Andrea.

 

A kisfilmeket az eonkarrier.hu-n nézhetik meg az érdeklődők. Aki pedig kedvet kap, hamarosan velünk szárnyalhat egy játék keretében, amiért természetesen nyeremény is jár. De ezt egyelőre nem árulom el, figyeljétek az E.ON Career FB oldal-t és szárnyaljatok velünk!

 

További infók itt.