Ügyfélcsere, költözés, átírás
Mit kell tennie ügyfélváltozás esetén?
Utolsó változás: 2022 01. 14.
Ha egy ingatlant új tulajdonosként vagy bérlőként birtokba vesz, kérjük, a változásról tájékoztasson minket!
A folyamat rövid ismertetése
1.
Kérjük, jelentse be a változást hozzánk!
2.
A változás bejelentését 15 napon belül feldolgozzuk.
3.
Bizonyos esetekben sor kerülhet a mérő ellenőrzésére.
4.
Megkapja a szerződést, amit kérünk, aláírva juttasson vissza hozzánk.
Ügyfélváltozás bejelentése
Kérjük, töltsék ki az ügyfélváltozás bejelentése nyomtatványt, amelyben a kiköltöző ügyfél felmondja a szerződését, a beköltöző pedig benyújtja a szerződéskötési igényét.
Mikor?
Az ügyfélváltozástól számítva 15 napon belül.
Ki intézheti?
- Kiköltöző ügyfél
- Beköltöző ügyfél
- Meghatalmazott
Szükséges dokumentumok
- Ügyfélváltozás bejelentése
Kérjük, mind a ki- és beköltöző ügyfél aláírása szerepeljen a nyomtatványon!
Ha nem a szerződő fél intézi az ügyfélváltozást, kérjük a meghatalmazás nyomtatványt is hiánytalanul kitöltve mellékeljék.
Rendelkezik vagy érdekli kiegészítő termék?
- Kiköltöző ügyfél: Kérjük jelölje az ügyfélváltozás bejelentőn, ha rendelkezik egyéb termék szerződéssel és azt az új fogyasztási helyére is szeretné tovább vinni.
- Beköltöző ügyfél: Ha érdekli kiegészítő szolgáltatásaink egyike kérjük, bővebb információért látogasson el a termékek oldalunkra.
Hogyan intézhető?
Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.
Mérőhelyi ellenőrzés
Nem minden ügyfelünket érint a mérőellenőrzés. A benyújtott adatok alapján döntünk arról, hogy szükséges-e az érintett felhasználási helyen az ellenőrzés, amelyet munkatársunk végez.
Mikor?
Az ellenőrzés időpontjáról külön tájékoztatjuk telefonon vagy postai levélben.
Ügyfélteendő
Az egyeztetett időpontban az ellenőrzés elvégzésének biztosítása.
Új szerződés küldése és visszaküldése
Az igény feldolgozását, és ha volt mérőhelyi ellenőrzés, annak elvégzését követően postán megküldjük az új szerződéseket 2 példányban. Kérjük, az aláírt szerződés egy példányát küldje vissza részünkre.
Mikor kell intézni?
Az új szerződés kézhezvételétől számított 15 napon belül.
Ügyfélteendő
Az Egyetemes szolgáltatói szerződés egy aláírt példányának visszaküldése.
Hogyan intézhető?
Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.
Fontos tudnivalók előre fizetős mérő esetén
- Az előrefizetős mérőben maradt árammennyiséget (kWh) adja meg az ügyfélváltozás bejelentése nyomtatványon a leolvasott mérőállások részhez. Ha 0 kWh maradt a mérőben, kérjük, azt is tüntesse fel.
Ha ügyfélváltozásnál a mérőben maradt még fel nem használt árammennyiség, azt a kiköltöző ügyfélnek írjuk jóvá (hiszen ő töltötte fel) és az új, beköltöző ügyfél részére számlázzuk ki.
Részlet az Ügyfélváltozás bejelentő nyomtatványból
- Az előrefizetős mérő cseréje hagyományos mérőre abban az esetben ingyenes, ha az Ügyfélváltozás bejelentése nyomtatványon ezt külön kéri.
Részlet az Ügyfélváltozás bejelentő nyomtatványból