Részletfizetés, fizetési haladék

A részletfizetés, fizetési haladék az ügyfeleinknek nyújtott fizetési könnyítés.

Utolsó változás: 2021.06.04

1. lépés

Mit jelent a részletfizetés?

Fizetési nehézség esetén lehetősége van fizetési haladékot, vagy részletfizetést kérni.

  • Haladék: Az eredeti fizetési határidőt módosítjuk egy későbbi határidőre, a fizetendő összeg nem módosul, marad az eredeti számla összege.
  • Részletfizetés: Az eredeti számla összeget részletekre bontjuk, a részleteket halasztott fizetési határidővel kell befizetni.
  • Kamat: A méltányossági részletfizetés esetén a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő kamat kerül felszámításra a törlesztő részletekhez.
Ki intézheti?
  • Szerződő fél
  • Meghatalmazott
  • PIN kóddal rendelkező fél
Hogyan intézhető?

Elérhető H-P: 9.00-16.00 óra között. Belépést követően videó hívás során intézheti ügyét.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendszer az alábbi böngészőket támogatja:

  • Android: Google Chrome 59 vagy újabb
  • iOS: Safari
  • Windows operációs rendszer: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge 15+
  • MacOS: Safari

Kérésért küldje el nekünk az araminfo@eon.hu e-mail címre. A módosításhoz kérjük adja meg felhasználó azonosítóját, a felhasználási hely címét és a kért részszámla mennyiséget kWh-ban vagy forintban.

Kérését az alábbi levelezési címre küldje meg:

E.ON Ügyfélszolgálat

Pécs, Pf. 197

7602

  • Mobiltelefonról: 06 20/30/70/ 459 9600
    H-K-Cs-P: 8.00-18.00; Sze: 8.00-20.00
  • Vezetékes telefonról: 06 52/ 512 400
    H-K-Cs-P: 8.00-18.00; Sze: 8.00-20.00

Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.

 
 
 
 
 
 

Milyen feltétele van az igénylésnek?

Az igényléskor tájékoztatást adunk, hogy a szabályzatunk szerint, van-e lehetőség a kedvezményre, illetve milyen futamidővel. A részletfizetés futamideje a részletfizetésre kért összeg nagyságától függ.

Mikor igényelhető?

Fizetési nehézség esetén, részletfizetési igényét a számla kézhezvétele után mihamarabb jelezze részünkre, a kikapcsolási értesítő kézhezvételét megelőzően.

 
 
 
2. lépés

Részletfizetési igény elbírálása

Önnek ebben a lépésben nincs teendője.

A beérkezett részletfizetési igényt elbíráljuk és tájékoztatjuk, hogy adható-e részletfizetés, vagy haladék.

 
 
 
3. lépés

Részletfizetési megállapodás kézhez vétele

Ha a részlefizetés megadható, akkor átadjuk, vagy postán kiküldjük Önnek a Részletfizetési megállapodást, illetve a befizetésekhez szükséges csekket. 

Ügyfélteendő

Kérjük, hogy a részlefizetési megállapodást a kézhezvételtől számított 10 napon belül aláírva küldje vissza részünkre az E.ON Áramszolgáltató Kft. 7602 Pécs, Pf. 197. postacímre!

 
 
 
4. lépés

Részletfizetés havi befizetése

A havi fizetendő számla mellett, kérjük, a megadott határidőre fizesse be a részletfizetés csekkjeit.

 
 
 

Kapcsolódó nyomtatványok

 
 
 

Gyakori kérdések

Az első részlet befizetési határideje az igényléstől számított 30 napon belül esedékes. A részletfizetési megállapodás megszűnik, ha a részlet összege nem kerül kiegyenlítésre a befizetési határidőig.

Ha Ön csoportos beszedéssel szeretné fizetni a részletfizetésbe bevont összeget is, azt kérjük az igényléskor jelezze.

Ha Ön szociális alapon védett fogyasztó, akkor a teljes lejárt tartozására kérhet részletfizetést, és kamatmentes részletfizetésre jogosult.

Nem lakossági ügyfélként is élhet a részletfizetés lehetőségével. Az igényléskor vizsgáljuk, milyen futamidőre tudjuk biztosítani.