Egyenlegközlés

Utolsó változás: 2021.06.04

Milyen információt ad az egyenleg?

Az egyenleg azt az összeget mutatja, amely a lekérdezés pillanatában a kiadott számlák és a beérkezett befizetések különbözete. Ha arra az információra van szüksége, hogy mennyi az aktuális folyószámla egyenlege, van-e tartozása, vagy túlfizetése, az alábbit kell tennie.

Ki intézheti?
  • Online és automata csatornán:
    • a regisztrációval/felhasználó azonosítóval rendelkező személy
  • Telefonon, írásban és személyesen:
    • szerződő fél
    • meghatalmazott
    • PIN kóddal rendelkező fél
Hogyan intézhető?

Töltse le az E.ON Ügyfélszolgálat alkalmazást, ahová az online ügyfélszolgálati regisztrációjával tud belépni. Elérhető a nap 24 órájában.

Az Online ügyfélszolgálati oldalra egyszeri regisztrációt követően tud belépni. Elérhető a nap 24 órájában. Belépés után ellenőrizheti egyenlegét, amiről igazolást is kérhet a Számlázás/Igazolás letöltése menüpontban.

 
 
 

Elérhető Mobiltelefonról a 06 20/30/70/459 96 00 számon, vagy Vezetékes telefonról a 06 52/512 400 számon a 4/1-es menüponton. Elérhető a nap 24 órájában.

Csak abban az esetben elérhető ez a funkció, ha felhasználó azonosítójához egy db szerződéses folyószámla azonosító tartozik.

Elérhető H-P: 9.00-16.00 óra között. Belépést követően videó hívás során intézheti ügyét.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendszer az alábbi böngészőket támogatja:

  • Android: Google Chrome 59 vagy újabb
  • iOS: Safari
  • Windows operációs rendszer: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge 15+
  • MacOS: Safari

Kérdését küldje el e-mailben az araminfo@eon.hu címre. Levelében kérjük, adja meg 10 jegyű felhasználó azonosítóját és az érintett fogyasztási hely pontos címét.

Kérését az alábbi levelezési címre küldje meg:
E.ON Ügyfélszolgálat
7602 Pécs, Pf. 197

Kérjük, adja meg 10 jegyű felhasználó azonosítóját és az érintett fogyasztási hely pontos címét!

  • Mobiltelefonról a 06 20/30/70/ 459 96 00 számon, a 4/2 menüponton, nyitvatartási időben:
    H-K-Cs-P: 8.00-18.00, Sz: 8.00-20.00
  • Vezetékes telefonról a 06 52/ 512 400 számon, a 4/2 menüponton, nyitvatartási időben:
    H-K-Cs-P: 8.00-18.00, Sz: 8.00-20.00

Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 jegyű felhasználó azonosítóját. 

Ráfordított idő: ennyi idő szükséges az igény eljuttatáshoz (pl. e-mail küldés, levél írása, utazás, telefonhívás, nyomtatvány kitöltés)
Átfutási idő: az az idő, amely az igény beérkezésétől a válaszadásig tart.

 
 
 
 
 
 

Fontos tudnivalók

Ha Önnek előre fizetős mérője van, kérjük, vegye figyelembe, hogy a feltöltő kódhoz előre befizetett összegről utólag készül el a számla.

Előfordulhat, hogy az aktuális egyenleg résznél a feltöltésért kapott kód összege is szerepel, mert a befizetés és ezzel együtt a tartozásra levont összeg is később érkezik meg, mint ahogy a számlát kiállítjuk. Emiatt az aktuális és a valós egyenleg között előfordulhat eltérés.

 
 
 

Hasznos információ

Online ügyfélszolgálati oldalunkon és applikáción keresztül regisztrációval rendelkező ügyfeleinknek lehetősége van az alábbi értesítések beállítására, mellyel rendszeres információt kaphatnak e-mailben:

  • Folyószámla egyenleg
  • Befizetések könyvelése
  • Új számla készült
  • Emlékeztető a fizetési határidő közeledtéről
 
 
 

Gyakori kérdések

A postai csekkes befizetés esetén az összeg könyvelési ideje 3-4 munkanap, így a befizetés csak ezt követően lesz nálunk látható. 

A befizetések könyvelési ideje 1-2 munkanap, így a befizetés csak ezt követően lesz nálunk látható.

Ha utalással fizetett, kérjük, ellenőrizze a szolgáltató bankszámla számát és a közlemény rovatot. Ha a befizetés nem azonosítható egyértelműen, automatikusan visszafordítjuk az utalást kezdeményező bankszámla számra.

Ha befizetését a megadott határidő letelte után sem látja, kérjük, ellenőrizze bankszámláját. 

Csoportos beszedés esetén az összeg könyvelési ideje 2-3 munkanap, így a befizetés csak ezt követően lesz nálunk látható.