Megszűnnek a UPC-s e-mail címek
Kérjük, adjon meg új e-mail címet, hogy Önnek továbbra is biztosított legyen az online ügyintézés.
Tudomásunkra jutott, hogy a UPC webmail és az ehhez kapcsolódó e-mail szolgáltatás technikai támogatása 2021. március 1-jén megszűnik. Ha Ön is UPC érintettségű címet adott meg korábban az online ügyintézéshez, kérjük, adjon meg új e-mail címet.
Milyen következményei lehetnek?
- Ha elfelejti az online ügyfélszolgálati jelszavát, akkor nem fér hozzá az új jelszóhoz, amit e-mailben küldünk.
- Ha e-számlás és elfelejti jelszavát, nem fér hozzá az új jelszavához és nem tudja befizetni számláját, ami akár az áramszolgáltatás korlátozásához is vezethet.
- Ha e-mailben kapja számláját, nem jut hozzá ahhoz, ezért nem tudja befizetni azt. Emiatt a felszólításokról sem értesül, és a késedelmi díj felszámítása miatt tartozása is növekedhet.
- A számlák kiállításáról és a mérőállás diktálás esedékességéről nem kap értesítőt, ha kért erre az e-mail címre.
- Nem kap e-mailben tájékoztatást a fontos információkról, mint üzletszabályzat-változás, az E.ON-t vagy az ügyintézést érintő változások.
Mi a teendő?
- Ha van online ügyfélszolgálati regisztrációja, lépjen be fiókjába és adjon meg új e-mail címet.
- Ha nincs online ügyfélszolgálati fiókja, küldje el új e-mail címét az araminfo@eon.hu címre a szerződő fél nevével és felhasználó azonosítójával együtt. Utóbbi azonosítókra azért van szükség, hogy a szerződő félhez köthessük az új e-mail címet.
- Javasoljuk, olyan e-mail szolgáltatót válasszon, akinek erős a biztonsági rendszere.
Hogyan tudja módosítani e-mail címét az online ügyfélszolgálaton?
- Kattintson a Beállításoknál a Felhasználói azonosítók menüre.
- Az e-mail cím mellett a Módosítás gombra kattintva adja meg új e-mail címét. Ha több felhasználó azonosító tartozik az e-mail címéhez, válassza az új e-mail cím az összes felhasználó azonosítónak menüpontot.
- Az új e-mail címre érkezik egy értesítés, amiben adja meg régi e-mail címét, hogy aktiválhassa az újat.