A járványhelyzet miatt bekövetkezett fontos változások az ügyintézésben

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett nyitva vannak a személyes ügyfélszolgálati irodáink.

Felhívjuk figyelmüket, hogy személyes ügyintézésre csak előzetes időpontfoglalással van lehetőség.

Kérjük, az alábbiakat saját és kollégáink egészsége érdekében szíveskedjenek figyelembe venni a személyes ügyintézés során:

  • pontosan és egyedül érkezzen
  • 1 időponttal 1 ügy intézésére van lehetőség
  • az időpontfoglalás 20 percre szól
  • az ügyintézés során, az iroda területén kötelező a szájmaszk használata
  • tartsák a 1,5 méteres védőtávolságot

Ügyeiket továbbra is gyorsan és kényelmesen intézhetik online, videós vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül:

 
 
 

Hogyan léphet velünk kapcsolatba

Áram
no_image
no_image
no_image
no_image
Gáz
no_image
no_image
no_image
no_image
 
 
 

Online intézhető ügyek

Áram mérőállás diktálás

Küldje el havi mérőállását pár kattintással.

 

Számla és egyenleg megtekintés

Kövesse nyomon számláit és egyenlegét saját fiókjából.

Számlabefizetés

Fizesse be számláját egyszerűen, sorban állás nélkül.

E-számlára váltás

Váltson e-számlára, hogy otthonról intézhesse számlaügyeit.

Értesítés tervezett üzemszünetekről

Ne érje váratlanul az áram- vagy gázszünet.
 

Előrefizetős mérő feltöltése

A mérő feltöltéséhez feltöltő kódot kell vásárolnia.

Segítse idősebb rokonát, ismerősét az online ügyintézésben!

Regisztrálja rokona, ismerőse felhasználó azonosítóját a saját Online ügyfélszolgálati fiókjához, hogy segíteni tudja az online ügyintézésben.
 

 
 
 

Videós ügyfélszolgálat

Nyitvatartás: H-P: 9:00 - 16:00

Jelenleg intézhető ügyek:

Áram

  • Számlázási ügyek, fizetés (folyószámla egyeztetés, részletfizetés kérés, részszámla módosítás)
  • Tartozásrendezés, ki- és visszakapcsolás miatti ügyintézés
  • Előrefizetős mérő (feltöltés és kódvásárlással kapcsolatos információ)
  • Műszaki ügyek (új bekapcsolás, teljesítmény módosítás, mérőcsere)
  • Költözés, átírás (ügyfélcsere)

Gáz

  • Műszaki ügyek (új bekapcsolás, mérőcsere)
 
 
 
 
 
 

Változatlanul végzett szolgáltatásaink, tevékenységeink

Áram- és gázszolgáltatás

Továbbra is folyamatos áram- és gázellátást biztosítunk.

 
 
 

Folyamatban lévő tartozás-kikapcsolási ügyek

Amennyiben tartozása van felénk, az eon.hu/tartozas-kikapcsolas oldalon részletes információkat talál a befizetéssel kapcsolatosan.

 
 
 
 
 
 

Fokozott biztonsági és higiéniás intézkedések mellett végzett szolgáltatásaink

 
 
 

Lakott ingatlanon belül kizárólag hibaelhárítási tevékenységet végzünk. Ügyfeleink hozzájárulásával, ingatlanon kívül továbbra is végezzük az alábbi tevékenységeket, a dokumentumok aláírását elkerülve.

Háztartási méretű kiserőművek hálózatra csatlakoztatása
Fogyasztói csatlakozóvezetékek építése és új bekapcsolások
Üzemvitelhez kapcsolódó feladatok, karbantartások

Ha azt tapasztalja, hogy nincs áram vagy gáz az otthonában, akkor az alábbi térképen ellenőrizheti, hogy tervezett üzemszünetről vagy üzemzavarról van-e szó.

Műszaki átadás-átvétel

Műszaki ügyek megtekintése

Tervezett áramszünetek felülvizsgálata

A tervezett áramszünettel járó munkáinkat felülvizsgáljuk, és csak a feltétlen szükséges beavatkozásokat végezzük el. Az alábbi térképen tájékozódhat a munkákkal kapcsolatos friss hírekről, és ha nem találja az Önt érintő tervezett szünetet, akkor az elmarad.

Szakfelügyelet biztosítása
Vezetéképítések és ezek tervezési munkái
Egyéb célú mérőcserék (Normál és előre fizetős mérőcsere, okosmérő létesítése)
Áram- és gázfogyasztásmérők személyes leolvasása

Az érintett ügyfeleknek nincs teendőjük, a tervezett leolvasás dátumát az energiaszámlájukon ellenőrizhetik.

A koronavírussal kapcsolatos bejelentéseink

2021.04.07.

Péntektől ismét elérhető a személyes ügyintézés az E.ON ügyfélszolgálati irodáiban

2021.03.05.

Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban és csökkenti a tervezett üzemszünetek számát az E.ON Hungária Csoport

2020. június 29.

Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

2020. április 2.

A veszélyhelyzet alatt is bekapcsolja az E.ON a háztartási napelemrendszereket

2020. március 27.

Videós ügyfélszolgálatot indított az E.ON

2020. március 25.

Áramszünettel járó munkái többségét elhalasztja az E.ON

2020. március 15.

Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban az E.ON

2020. március 19.

Felfüggeszti a fogyasztásmérők leolvasását az E.ON

2020. március 13.

Kikapcsolási moratóriummal segít a veszélyhelyzetben az E.ON

2020. március 15.

Tájékoztatás a koronavírus járvány miatt az ügyfeleink és munkatársaink biztonsága érdekében meghozott intézkedésekről