E.ON Otthonangyal

Teljeskörű vészelhárítási szolgáltatások, kedvező havidíjért

 
 
 
no_image

Miért válasszam az Otthonangyal szolgáltatást?

no_image
no_image
no_image
no_image

Egyszerűen működik!

Csomagjaink

Otthonangyal

300 Ft / hó / ingatlan

A vészelhárítás 32.000 Ft / alkalom, évente háromszor igényelhető, tehát összesen 96 000 Ft értékig.

Villanyszerelés
Vízvezeték-szerelés
Gázvezeték-szerelés
Dugulás-elhárítás szennyvízzel járó kiömlés esetén
Szakemberajánlás
 
 
 

Az E.ON Áramszolgáltató Kft. az AEGON függő biztosításközvetítőjeként értékesíti az E.ON Otthonangyal szolgáltatást. Az E.ON Otthonangyal biztosítási szolgáltatásait az AEGON nyújtja. www.aegon.hu

 
 
 

Otthonangyal Csepp

499 Ft / hó / ingatlan

A vészelhárítás 32.000 Ft / alkalom, évente háromszor igényelhető, tehát összesen 96 000 Ft értékig.

Villanyszerelés
Vízvezeték-szerelés
Gázvezeték-szerelés
Dugulás-elhárítás szennyvízzel járó kiömlés esetén
Szakemberajánlás
Csőtörés esetén elfolyt víz költségének megtérítése évente 32 000 Ft értékig.

Az E.ON Áramszolgáltató Kft. az AEGON függő biztosításközvetítőjeként értékesíti az E.ON Otthonangyal szolgáltatást. Az E.ON Otthonangyal biztosítási szolgáltatásait az AEGON nyújtja. www.aegon.hu

 
 
 

Megrendeléshez kérjen ingyenes telefonos konzultációt!

Adja meg elérhetőségeit, munkatársaink

hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

 
 
 
Meglévő szerződéssel kapcsolatos ügyekben készséggel állunk rendelkezésre az alábbi elérhetőségeinken

Mobiltelefonon: 06 (20/30/70) 459 96 00 (6.menüpont)

Vezetékes telefonon: 06 52 512 400 (6.menüpont)

H-K-Cs-P: 8:00-16:00, Sz: 8:00-20:00 

 

 

*
*
*
*

Munkatársaink munkanapokon 8:00-16:00 között tudják Önt felhívni. Ha ezen az időtartamon belül van olyan időpont, amikor fogadni szeretné hívásunkat, azt itt tudja jelezni nekünk.

 
 
 
Elfogadom, hogy az E.ON Áramszolgáltató Kft. a fent megadott adataimat az E.ON Otthonangyal termékkel kapcsolatos ajánlatadáshoz és értékesítési megkereséshez az adatkezelési tájékoztató szerint kezelje.
Mit értünk vészhelyzet alatt?

Vészhelyzetnek a kockázatviselési helyen lévő biztosított ingatlan részét képező gépészeti, műszaki berendezések meghibásodása, vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény tekintendő, amely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.

 

A vészhelyzet jellegének megállapításáról a Biztosítottal telefonon történő egyeztetés alapján a Biztosító dönt.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy számtalan és sokféle vészelhárítási eset előfordulhat, ezért ezek teljes körű felsorolása nem lehetséges. Az alábbi példák, felsorolva a vészhelyzetek, és nem vészhelyzetnek nem minősülő esetek leggyakoribb eseteit, segíthetnek Önnek az esetleges háztartási problémák besorolásában:

 

Vészelhárítási helyzetek, költségvállalásos események (ügyfél részére díjmentes a biztosítási összeghatárig)

Villanyszerelés:

  • Konyhában szikrázott a mennyezeti lámpa vezetéke a hálózati bekötésnél, a lakás egészében nincs áram
  • A lakás főbiztosíték táblájánál durranás hallatszott, elment az áram a lakás két helyiségében
  • A fürdőszobában égett szag van, nincs áram a lakás többi részében

 

Vízvezeték-szerelés:

  • Az egyik fürdőszoba falon folyamatosan terjedő vizesedés észlelhető, csőtörés valószínűsíthető
  • A konyhai mosogató alatti flexibilis csőből folyamatosan csepeg a víz, áztatja a fürdőszoba szekrényt
  • Családi ház udvarán a kerti csap elzáró szelepe nem zárható el, folyik a víz

 

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhában a mosogatógép működése közben a mosogatóba jön vissza a víz
  • Fürdőszobai kádban leengedett víz a padló összefolyón keresztül elárasztja a helyiséget
  • Családi házban víz leengedés következtében az udvaron található a vízakna telítődik

 

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhában gáztűzhely közelében gázszag érezhető, szakember megállapítása alapján a bekötővezetékből történik szivárgás
  • Fűtés szezonon kívül a nappaliban gáz szag érezhető
  • Előszobában gázszivárgás észlelhető / sistergés hallható, az előszobában nincsen gázkészülék

 

Vészhelyzetnek nem minősülő helyzetek, költségtérítéses események (ügyfél a szolgáltató felé közvetlenül rendezi)

Villanyszerelés:

  • Fürdőszobai villany vízmelegítő nem ad meleg vizet
  • A nappali egyik villanykapcsolója nem működik megfelelően
  • Lakásban található lámpa izzója kiégett

 

Vízvezeték-szerelés:

  • Fürdőszobai mosdó csaptelepe csepeg, csere szükséges
  • Vízóránál található golyóscsap meghibásodás
  • Családi ház főelzáró csapja nyitott állásban található, ennek ellenére nincs víz az egész házban

 

Dugulás-elhárítás:

  • Konyhai mosogatóból történő lassú vízlefolyás
  • Fürdőszoba padló összefolyóból szokatlan hangok és kellemetlen szagot érkeznek
  • A kerti emésztő gödör nem volt az utóbbi időben tisztítva, ezért a házon belül dugulás észlelhető

 

Gázvezeték-szerelés:

  • Konyhai gáztűzhely egyik gázrózsája nem működik
  • CO jelző riasztása esetén más jelenség nem tapasztalható (pl. gázszag)
  • Fürdőszobai átfolyós vízmelegítő nem kapcsol be, nem ad meleg vizet

A szolgáltatást E.ON ügyfél veheti igénybe, akinek a nevén van a villanyóra, ennek értelmében a nevére érkezik az E.ON-os áramszámla.

A szolgáltatás több ingatlanra is igénybevehető, külön havidíj ellenében.

A szolgáltatáshoz gyorsan és kényelmesen csatlakozhat online, csak a Megrendelés feliratú gombra kell kattintani, megadni néhány adatot és akár másnaptól élhet szolgáltatása.

Amennyiben további információ van szüksége a termékkel kapcsolatban kérjen ingyenes visszahívást, ahol kollegáink készséggel állnak rendelkezésére, és a szolgáltatás igénylésére is van lehetősége.

Természetesen igényét írásban is elküldheti részünkre, a 7602 Pécs, Pf.: 197. postacímünkre, illetve emailben az araminfo@eon.hu címre. Az ehhez szükséges csatlakozási nyilatkozatot a letölthető dokumentumok között találja.

Az E.ON Otthonangyal szolgáltatás vészhelyzetekben, villany-, gáz-, vízvezeték-szerelés és szennyvízkiömléssel járó dugulás-elhárítás esetén nyújt azonnali segítséget otthonában. A vészelhárításon kívül szakembert is ajánlunk Önnek a fenti szakmákban, továbbá zárszerelés, üvegezés és tetőfedés esetén is.

Az Otthonangyal Csepp az Otthonangyal minden szolgáltatás-elemét tartalmazza (áram-, gáz-, vízvezeték szerelés és szennyvízkiömléssel járó dugulás-elhárítás vészhelyzet esetén) kiegészítve egy plusz szolgáltatással: csőtörés esetén elfolyt víz költségének megtérítése évente egyszer
32 000 Ft értékig.

A Biztosító megtéríti a biztosított ingatlanon bekövetkezett csőtörés miatt elfolyt víz értékét bruttó (általános forgalmi adóval számított) 32 000 Ft mértékig, éves biztosítási időszakonként egy alkalommal.

A szolgáltatás feltétele a csőtörés tényének és az elfolyt víz miatti többletfogyasztás igazolása. A csőtörés igazolása történhet:
a. a csőtörésre vonatkozójavítási számla másolatnak VAGY
b. bármely biztosító társaság által kiállított, a csőtörésre vonatkozó kárszemle dokumentum másolat Aegon Biztosító részére történő megküldésével.

Az elfolyt víz miatti többletfogyasztást, a többlet tényét és mértékét igazoló, a közmű szolgáltató (a területileg illetékes vízszolgáltató) által kiállított igazolás alapján téríti meg a Biztosító. Az igazolás beszerzése a Biztosított feladata, melyet az Aegon Biztosító részére kell elküldeni.

Nem téríti meg a Biztosító:
a) az elfolyt vízzel kapcsolatos csatornahasználati díjakat,
b) a Biztosítottaknak a káreseménnyel egyidejű átlagos vízfogyasztásának értékét,
c) a káreseménnyel egyidejűleg öntözésre vagy medencefeltöltésre felhasznált víz értékét.

A biztosító fizeti ki Önnek utólag, átutalással vagy postai úton, az Ön választása szerint.

Minden esetben kimegyünk, ha Ön ezt kéri! Ha azonban az esemény nem minősül vészhelyzetnek, akkor Önnek kell kifizetnie a kiszállást, illetve az esetleges szerelés díját, mert az évi háromszori, 32 000 Ft-ig terjedő költségátvállalás csak vészhelyzetekre vonatkozik. A vészelhárításon kívül szakembert is tudunk ajánlani, aki előre egyeztetett díjakon dolgozik.

Igen, a szakember egy munkalapot ad át Önnek, amelyen minden fontos információ szerepel.

Az E.ON Otthonangyal szolgáltatások díját energiaszámlájában havonta számlázzuk ki Önnek.
Az Otthonangyal szolgáltatás díja: 300 Ft/hó.
Az Otthonangyal Csepp szolgáltatás díja: 499 Ft/hó.

A szolgáltatás a szerződéskötést követő nap 00.00 órakor lép életbe.

Az Otthonangyal vagy Otthonangyal Csepp díját a csatlakozást követő hónap elsejétől kell fizetnie. Például ha Ön szeptember 15-én csatlakozik a szolgáltatáshoz, akkor október 1-től szükséges a díjat fizetnie. A szolgáltatás díja az Ön áramszámlájában fog megjelenni, amit a számlaütemezésétől függően küldünk meg.

A 32 000 Ft-os költségátvállalást tartalmazó vészhelyzet elhárítás évente háromszor vehető igénybe. A szolgáltatás tartalmazza a kiszállás és a felhasznált anyagok költségét, valamint a szerelő óradíját. Az esetek túlnyomó részében a 32 000 Ft teljes mértékben fedezi a vészelhárítás költségét.

Ha a vészelhárítás költsége meghaladja a 32 000 Ft-ot, akkor a szerelő számlát állít ki a felmerülő plusz költségről, amelyet Önnek kell kifizetnie a szakembernek, készpénzben a helyszínen.

A vészhelyzetet azonnal, de legkésőbb az észleléstől számítva 24 órán belül be kell jelenteni a következő telefonszámon: 06/ 1 458 44 92.

Igen, a nap 24 órájában fogadjuk a hívásokat a hét minden napján, hétvégén és ünnepnapokon is.

Amennyiben Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft.-től egyetemes szolgáltatásban vételezi a villamos energiát és megfelel a további feltételeknek, hozzátartozójának is megkötheti a szolgáltatást. A szerződő fél ez esetben is Ön lesz, így a szolgáltatás díja az Ön energiaszámlájában fog megjelenni, amit ingatlanonként szükséges fizetni. Hozzátartozójának ingatlana azonban az ország bármely területén lehet, függetlenül attól, hogy az az E.ON szolgáltatási területe-e. Természetesen arra is van lehetőség, hogy csak a hozzátartozója ingatlanára kösse meg a szolgáltatást, azonban ez esetben is érvényesek az előbb leírtak.

Igen, ingatlanonként külön térítés ellenében. Amennyiben Ön az E.ON Áramszolgáltató Kft.-től egyetemes szolgáltatásban vételezi a villamos energiát és megfelel a fenti 12. pontban szereplő további feltételeknek, több ingatlanra is megkötheti a szolgáltatást, amelynek díjai az Ön energiaszámlájában fognak megjelenni.
Ilyen esetben a vészhelyzet bejelentésekor az E.ON Otthonangyal szolgáltatást igénylő személy nevét és azt a címet kell megadni, amelyen a segítségre szükség van. Az érintett ingatlan az E.ON szolgáltatási területén kívül is lehet, egy ügyfélnek max. 10 db E.ON Otthonangyal szolgáltatás igényelhető.

Igen, a biztosított minden esetben az lesz, aki igényelte az E.ON Otthonangyal szolgáltatást.

Amennyiben ugyanazon a helyrajzi számon van, akkor igen.

A fennálló járványügyi helyzet miatt felmerülő kérdések

  • Javasoljuk szakembereinknek, hogy viseljenek maszkot, gumikesztyűt és fertőtlenítsék a kezüket/szerszámaikat/autójukat a munkavégzés során minél gyakrabban, illetve a munkavégzést követően minden alkalommal.
  • Amennyiben Ön ragaszkodik ahhoz, hogy a helyszínre érkező szakember maszkot és kesztyűt viseljen, kérjük, ezt bejelentése során mindenképpen jelezze.
  • Megkérjük Ügyfeleinket és szakembereinket is, hogy a munka megkezdése előtt és a munka befejeztével is fertőtlenítsék a munkaterületet.

Szakemberünk a távolságtartás tekintetében is betartja a járványügyi ajánlásokat.

Sajnos a készpénzmentes fizetés jelenleg nem megoldott. Készpénzes fizetés után kérjük, különösen figyeljen a higiéniai szabályok betartására.

A szerelők biztosításának feltételei vészelhárítás esetén változatlanok.

A szerelők biztosításának feltételei szakember ajánlás esetén változatlanok.

  • Amennyiben Ön valamilyen okból különösen veszélyeztetett, kérjük fontolja meg a szakemberhívás elhalasztását.
  • Vészhelyzet esetén kérjük különösen figyeljen a járványügyi előírások betartására, és lehetőleg csak a legrövidebb szükséges ideig tartózkodjon egy légtérben szakemberünkkel.
  • Ügyfeleinket megkérjük, hogy amennyiben különösen veszélyeztetett személy tartózkodik a lakásban, Ő fokozottan figyeljen az ajánlások betartására, illetve ha megoldható a munkavégzés idejére a lakás más részében tartózkodjon.

Operátoraink minden esetben igyekeznek kiszűrni az olyan eseteket amelyek kezelése halasztható és javasoljuk az ügyfeleknek a munka elhalasztását a járvány utáni időszakra.

  • Ügyfeleinket minden esetben megkérdezzük, hogy van-e fertőzött a háztartásban vagy a tágabb ismeretségi körben. Ha van, akkor javasoljuk a munkavégzés elhalasztását.
  • Partnereinket kértük, hogy amennyiben a helyszínre érve beteg ügyféllel találkoznak ne menjenek be a lakásba, hanem előbb jelezzék a helyzetet az operátorainknak.
 
 
 

További információkért kérjük, olvassa el könnyen érthető tájékoztatóinkat!

Otthonangyal Tájékoztató

Otthonangyal Csepp Tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek

Csatlakozási nyilatkozat