E.ON Otthonangyal háztartási asszisztencia
Teljeskörű vészelhárítási szolgáltatások, kedvező havidíjért
Szakembereink a járványhelyzetben is az Ön rendelkezésére állnak. A megfelelő védőfelszerelésben érkeznek a vészhelyzet elhárítására. Keressen minket továbbra is bizalommal!
Miért válasszam az Otthonangyal szolgáltatást?
Vészhelyzet elhárítás
Háztartási vészhelyzetekben azonnali segítséget nyújtunk villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és szennyvíz-kiömléssel járó csatornadugulás esetén.
Szakiparos ajánlás
Ha nincs vészhelyzet, csupán szakemberre van szüksége, akkor is számíthat ránk. Szolgáltatásunk másik közkedvelt eleme segítségével a legkeresettebb szakmák szakértőit ajánljuk Önnek.
0-24 órás elérhetőség
A nap 24 órájában, hétvégén és ünnepnapokon is hívható vonalat biztosítunk.
Egy számla
Egyben fizetheti az energiadíjat és a biztosítás havidíját, nincs plusz adminisztráció és sorban állás a postán.
Vészelhárítás egyszerűen
Otthonangyal Mester
799 Ft / hó / ingatlan
A vészelhárítás 60 000 Ft / alkalom, évente korlátlanul igénybevehető.
Az E.ON Áramszolgáltató Kft. az AEGON függő biztosításközvetítőjeként értékesíti az E.ON Otthonangyal szolgáltatást. Az E.ON Otthonangyal biztosítási szolgáltatásait az AEGON nyújtja. www.aegon.hu
Otthonangyal
300 Ft / hó / ingatlan
A vészelhárítás 32.000 Ft / alkalom, évente háromszor igényelhető, tehát összesen 96 000 Ft értékig.
Tájékoztatjuk, hogy az Otthonangyal csoportos asszisztencia biztosítás értékesítése 2021. december 19-ei hatállyal megszűnt. A szerződéssel rendelkező ügyfél biztosítása továbbra is érvényes a hatályos ÁSZF szerint, a biztosítottak az ÁSZF-ben foglaltak szerint jogosultak igénybe venni a szolgáltatást. Kérdés esetén további tájékoztatást kérhet ügyfélszolgálati csatornáink valamelyikén.
Otthonangyal Csepp
499 Ft / hó / ingatlan
A vészelhárítás 32.000 Ft / alkalom, évente háromszor igényelhető, tehát összesen 96 000 Ft értékig.
Tájékoztatjuk, hogy az Otthonangyal Csepp csoportos asszisztencia biztosítás értékesítése 2021. december 19-ei hatállyal megszűnt. A szerződéssel rendelkező ügyfél biztosítása továbbra is érvényes a hatályos ÁSZF szerint, a biztosítottak az ÁSZF-ben foglaltak szerint jogosultak igénybe venni a szolgáltatást. Kérdés esetén további tájékoztatást kérhet ügyfélszolgálati csatornáink valamelyikén.
Gyakori kérdések az E.ON Otthonangyal szolgáltatásokról
Mit értünk vészhelyzet alatt?
Vészhelyzetnek a kockázatviselési helyen lévő biztosított ingatlan részét képező gépészeti, műszaki berendezések meghibásodása, vagy egy váratlan külső mechanikai behatás következményeként jelentkező olyan helyzet, körülmény tekintendő, amely sürgős beavatkozást kíván a további károk és a balesetveszély megelőzése érdekében.
A vészhelyzet jellegének megállapításáról a Biztosítottal telefonon történő egyeztetés alapján a Biztosító dönt.
Felhívjuk figyelmét, hogy számtalan és sokféle vészelhárítási eset előfordulhat, ezért ezek teljes körű felsorolása nem lehetséges. Az alábbi példák, felsorolva a vészhelyzetek, és nem vészhelyzetnek nem minősülő esetek leggyakoribb eseteit, segíthetnek Önnek az esetleges háztartási problémák besorolásában:
Vészelhárítási helyzetek, költségvállalásos események (ügyfél részére díjmentes a biztosítási összeghatárig)
Villanyszerelés:
- Konyhában szikrázott a mennyezeti lámpa vezetéke a hálózati bekötésnél, a lakás egészében nincs áram
- A lakás főbiztosíték táblájánál durranás hallatszott, elment az áram a lakás két helyiségében
- A fürdőszobában égett szag van, nincs áram a lakás többi részében
Vízvezeték-szerelés:
- Az egyik fürdőszoba falon folyamatosan terjedő vizesedés észlelhető, csőtörés valószínűsíthető
- A konyhai mosogató alatti flexibilis csőből folyamatosan csepeg a víz, áztatja a fürdőszoba szekrényt
- Családi ház udvarán a kerti csap elzáró szelepe nem zárható el, folyik a víz
Dugulás-elhárítás:
- Konyhában a mosogatógép működése közben a mosogatóba jön vissza a víz
- Fürdőszobai kádban leengedett víz a padló összefolyón keresztül elárasztja a helyiséget
- Családi házban víz leengedés következtében az udvaron található a vízakna telítődik
Gázvezeték-szerelés:
- Konyhában gáztűzhely közelében gázszag érezhető, szakember megállapítása alapján a bekötővezetékből történik szivárgás
- Fűtés szezonon kívül a nappaliban gáz szag érezhető
- Előszobában gázszivárgás észlelhető / sistergés hallható, az előszobában nincsen gázkészülék
Vészhelyzetnek nem minősülő helyzetek, költségtérítéses események (ügyfél a szolgáltató felé közvetlenül rendezi)
Villanyszerelés:
- Fürdőszobai villany vízmelegítő nem ad meleg vizet
- A nappali egyik villanykapcsolója nem működik megfelelően
- Lakásban található lámpa izzója kiégett
Vízvezeték-szerelés:
- Fürdőszobai mosdó csaptelepe csepeg, csere szükséges
- Vízóránál található golyóscsap meghibásodás
- Családi ház főelzáró csapja nyitott állásban található, ennek ellenére nincs víz az egész házban
Dugulás-elhárítás:
- Konyhai mosogatóból történő lassú vízlefolyás
- Fürdőszoba padló összefolyóból szokatlan hangok és kellemetlen szagot érkeznek
- A kerti emésztő gödör nem volt az utóbbi időben tisztítva, ezért a házon belül dugulás észlelhető
Gázvezeték-szerelés:
- Konyhai gáztűzhely egyik gázrózsája nem működik
- CO jelző riasztása esetén más jelenség nem tapasztalható (pl. gázszag)
- Fürdőszobai átfolyós vízmelegítő nem kapcsol be, nem ad meleg vizet