Átmeneti leállás az Online ügyfélszolgálaton

Tisztelt Ügyfelünk!

 

Folyamatosan dolgozunk rendszereink fejlesztésén, hogy gyors és kényelmes szolgáltatást nyújthassunk Önnek. Tájékoztatjuk, hogy 2019. április 24-30-ig korlátozottan érheti el Online ügyfélszolgálatunkat.

 

Számunka fontos, hogy online ügyeit zavartalanul intézhesse, ezért összegyűjtöttük Önnek a fejlesztési időszak részleteit, hogy tudja, mikor érheti el személyes fiókját.

  1. Április 24. 0 órától várhatóan reggel 9 óráig nem lesz elérhető Online ügyfélszolgálatunk.
  2. Április 24. reggel 9 órától várhatóan 29. 20 óráig korlátozottan lesz elérhető Online ügyélszolgálatunk. Ebben az időszakban az alábbi ügyeket tudja online intézni:
    • mérőállás diktálás (lakossági ügyfelek)
    • nyitott számlák megtekintése (lakossági, üzleti és közigazgatási ügyfelek)
    • számlafizetés (lakossági ügyfelek)
    • előrefizetős mérő feltöltés (lakossági és közigazgatási ügyfelek)
  3. Április 29. 20 órától várhatóan 30. 23:59 percig nem lesz elérhető Online ügyfélszolgálatunk, az online ügyintézés átmenetileg szünetel. Kérjük, online ügyeit az említett időszakot megelőzően vagy követően végezze el.

 

Az átmeneti időszakban is készséggel állunk rendelkezésére.

 

Lakossági ügyfeleinknek:

  • személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban,
  • mobil telefonon a 06 (20/30/70) 459 96 00 számon,
  • vezetékes telefonon a 06 52 512 400 számon vagy
  • e-mailben az araminfo@eon.hu címen.

 

Üzleti ügyfeleinknek:

 

Közigazgatási ügyfeleinknek:

 

Köszönjük türelmét és megértését!

Üdvözlettel:

E.ON