Milyen információt kell megadnom a panaszhoz?
Benyújtja hozzánk a panaszát
Mi kivizsgáljuk a panaszt
Értesítjük a kivizsgálás eredményéről
Ha válaszunkkal elégedetlen, egyéb panaszkezelési fórumokhoz fordulhat
Annak érdekében, hogy panaszát a legrövidebb időn belül kivizsgálhassuk, kérjük, online küldje el az alábbi űrlap kitöltésével. Az egyéb módokat a jobb oldalon találja.
Milyen információt kell megadnom a panaszhoz?
Ha az elküldött információk alapján nem tudjuk egyértelműen meghatározni, hogy mi a panasz vagy ki az érintett, akkor csak további adatok kérése után tudunk vizsgálatot indítani.
A panasz beérkezését követően teljeskörűen kivizsgáljuk a panaszát, folyamatosan keresve a megoldást. A kivizsgálás során az érintett szakterületet bevonjuk, ami garantálja, hogy minden Ön által jelzett problémát a megfelelő szakértelemmel vizsgáljunk ki.
Minden részletre figyelve körültekintően, és objektíven járunk el, és ha hibáztunk, gondoskodunk a probléma gyors megoldásáról.
Mennyit kell várnom a válaszra?
Megkeresésére lehetőség szerint minél hamarabb válaszolunk, de legkésőbb 15 napon belül (kártérítéses ügyekben 30 napon belül). A levélben részletesen tájékoztatni fogjuk döntésünkről és annak indokairól.
A vizsgálati idő módosulhat, ha: