Regisztráció és belépés
Hol és hogyan tudok regisztrálni az Online ügyfélszolgálatra?
Lakossági ügyfeleink igényeire szabott Online ügyfélszolgálati belépő felületet az eon.hu/ugyintezes címen érheti el.
A regisztráció során a számlán megjelenő adatokat kell pontosan megadni:
- Felhasználói azonosító (a számlán található 10 jegyű szám, számláján felhasználói azonosító néven találja). A regisztráció során Ön egy darab felhasználói azonosítót adhat meg. További azonosítókat bejelentkezés után adhat hozzá fiókjához a Beállítások/Felhasználói azonosítók menüpontban.
- Név: a számlafogadó neve, ahogyan a számlán szerepel.
- E-mail cím: a regisztrálni kívánt e-mail cím.
- Irányítószám: a számlafogadó címében szereplő irányítószám.
- Telefonszám: kapcsolattartásra használt telefonszám.

A megadott e-mail címre azonnal levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Az aktiváló linkre kattintva az Első belépés felületre jut, ahol marketingnyilatkozatot tehet, értesítéseket állíthat be és e-számlára válthat. Az első belépést követően kérjük, változtassa meg jelszavát!
Mi a teendő, ha több felhasználó azonosítóm van?
Nem szükséges minden azonosítóhoz külön regisztrációt létrehozni, mert ugyanahhoz az e-mail címhez több felhasználó azonosító is hozzárendelhető a Beállítások/Felhasználó azonosítók menüpontban.