Profil beállítások
Milyen adatokat módosíthatok az Online ügyfélszolgálaton keresztül?
A Beállítások fülre kattintva számos beállítási lehetőséget talál, ezek segítségével személyre szabhatja Online ügyfélszolgálati fiókját.
Levelezési cím és saját adatok módosítása
A Beállítások menüpontban módosíthatja levelezési címét, telefonszámát, valamint e-mail címét. Ha több partnerszáma van és mindegyiknél szeretné e-mail címét módosítani, akkor azt minden partnerszámnál külön kell megtennie.
Jelszó módosítása
A Beállítások/Fiókbeállítások menüpontban megadhatja új jelszavát.
Korábbi marketingnyilatkozatának módosítása
A Beállítások/Értesítések és marketingnyilatkozat menüpontban módosítani tudja nyilatkozatát.
Személyes adatok megtekintése és levelezési cím módosítása
A Beállítások/Személyes adatok menüpontban megtekintheti és módosíthatja személyes adatait és levelezési címét.
E-mail cím módosítása
Online ügyfélszolgálatunkon eltérő e-mail fiók alá tudja rendelni a kezelt felhasználó azonosítókat. E-mail cím módosításánál felhasználó azonosítója átkerül az új e-mail címre és a mostani fiókból kikerül.
Ha olyan e-mail címet ad meg, amihez már tartozik regisztráció Online ügyfélszolgálatunkon, akkor automatikusan abba a fiókba kerül felhasználó azonosítója.
Új, még nem regisztrált e-mail cím esetén egy megerősítő levelet küldünk, ami egy aktiváló linket tartalmaz. Kattintson a linkre, hogy az e-mail cím módosítása sikeres legyen. Ezután adjon meg egy új jelszót, amivel már beléphet az oldalra. Ha nem történik meg az aktiválás 5 napon belül, akkor a jelenlegi e-mail címén marad felhasználó azonosítója.