Álló, hibás fogyasztásmérő bejelentése

Mit kell tennem, ha áll a mérő?

Ha a mérő nem működik, akkor nem forog. Digitális mérő esetén pedig nem jelez ki semmit, akkor sem, ha biztosan működik valamilyen elektronikus eszköz a lakásban. Ezekben az esetekben a mérő valószínűleg elromlott.

A mielőbbi javítás, valamint a pontos elszámolás érdekében kérjük, haladéktalanul jelezze nekünk!

Online ügyfélszolgálatra belépve szintén jelezheti problémáját, válassza ki a megfelelő mérőt és jelentse be a meghibásodást!

Hibabejelentő számaink

Hívható 0-24

 
 
 

Dél-dunántúli régió
06-80-20-50-20

 
 
 

Észak-dunántúli régió
06-80-533-533

 
 
 

Pest megyei régió
06-1-225-43-21

 
 
 

Ha azt szeretné bejelenteni, hogy a jövőben állni fog a mérő (mert üres lesz az ingatlan), akkor kérjük, csökkentse a havi a részszámláját. Ezt az online ügyfélszolgálatra belépve teheti meg.

A vizsgálat és az esetleges javítás időpontját szerelőink előzetesen telefonon egyeztetik Önnel.

Annak érdekében, hogy ez minél gyorsabban megtörténhessen, kérjük, mindenképpen adja meg telefonszámát a bejelentésnél.

Kérjük, olyan telefonszámot adjon meg, amelyen szerelőink biztosan elérik. Az itt megadott telefonszámtól függetlenül, a rendszerünkben tárolt telefonszáma változatlan marad!

A rendszerben tárolt telefonszám módosítására is van lehetősége, ehhez lépjen be az online ügyfélszolgálatra és módosítsa a telefonszámát a "Levelezési cím és egyéb adatok módosítása” menüben.

A bejelentést követően a mérőt megvizsgálja munkatársunk, és ha a készülék hibás, úgy a javítást (esetleg cserét) díjmentesen elvégezzük Önnek.

Ha a vizsgálat megállapítja, hogy a fogyasztásmérő nem hibás, a jogszabályok alapján külön díjat számítunk fel, amelynek összegét megtalálja itt.

Az erre vonatkozó díjakat az Elosztói üzletszabályzat 5. Számú függelékében találja