Álló, hibás fogyasztásmérő bejelentése

Mit kell tennem, ha a mérőórám áll?

Ha a mérőórája nem működik, nem forog (digitális mérő esetén nem jelez ki semmit), akkor sem, ha biztosan működik valamilyen elektronikus eszköz a lakásban, akkor valószínűleg elromlott a mérő és a fogyasztást nem méri.

A mielőbbi javítás, valamint a pontos elszámolás érdekében kérjük, haladéktalanul jelezze nekünk!

A mérő pontos azonosítása miatt lépjen be az online ügyfélszolgálatra, válassza ki a megfelelő mérőt és jelentse be a meghibásodást.

Ha azt szeretné bejelenteni, hogy a jövőben állni fog a mérőórája (mert üres lesz az ingatlan), akkor kérjük, csökkentse a havi a részszámláját. Ezt az online ügyfélszolgálatra belépve teheti meg.

A vizsgálat és az esetleges javítás időpontját szerelőink előzetesen telefonon egyeztetik Önnel.

Annak érdekében, hogy ez minél gyorsabban megtörténhessen, kérjük, mindenképpen adja meg telefonszámát a bejelentésnél.

Kérjük, olyan telefonszámot adjon meg, amelyen szerelőink biztosan elérik. Az itt megadott telefonszámtól függetlenül, a rendszerünkben tárolt telefonszáma változatlan marad!

A rendszerben tárolt telefonszám módosítására is van lehetősége, ehhez lépjen be az online ügyfélszolgálatra és módosítsa a telefonszámát a "Levelezési cím és egyéb adatok módosítása” menüben.

A bejelentést követően a fogyasztásmérőt megvizsgálja munkatársunk, és ha a készülék hibás, úgy a javítást (esetleg cserét) díjmentesen elvégezzük Önnek.

Ha a vizsgálat megállapítja, hogy a fogyasztásmérő nem hibás, a jogszabályok alapján külön díjat számítunk fel, amelynek összegét megtalálja itt.

Az erre vonatkozó díjakat az Elosztói üzletszabályzat 5. Számú függelékében találja