Társaságunk egyik fontos célkitűzése, hogy Ügyfeleink elégedettségét, bizalmát elnyerjük és működésünk során megtartsuk.

Ha egy folyamatban lévő műszaki üggyel kapcsolatban érdeklődik, keresse bizalommal ügyfélszolgálati csatornáink valamelyikét.

  • telefonon, az Ügyintézés menüpont alatt, az Elérhetőségeinknél
  • személyesen: bármely műszaki ügyintézésre feljogosított ügyfélszolgálati irodánkban
  • levélben: a 1300 Budapest 3. Postafiók 151. illetve a 3501 Miskolc 1, Pf. 99. címre megküldve;
  • faxon: a +36 1/238-3848 számra;
  • elektronikus formában: az eloszto@elmu.hu  vagy eloszto@emasz.hu  e-mail címen (az igénylés helyének figyelembe vételével).

A könnyebb beazonosítás és gyorsabb kivizsgálás érdekében kérjük, megkeresésben szíveskedjen az érintett ügyszámra és/vagy felhasználási hely azonosítóra hivatkozni.

Átfutási időkről általában

A különböző ügytípusok átfutási időit a Társaságunk működését szabályozó jogszabályok, valamint a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal határozatai állapítják meg.

A fogyasztói megkeresésekre előírt válaszadási időket és azok be nem tartásának következményeit a Garantált szolgáltatások rendszere határozza meg.

Adatvédelem

Fontos, hogy amennyiben a megkeresést nem szerződött partnerünk nyújtja be, az érdemi válaszadáshoz elengedhetetlen a formai és tartalmi követelményeknek megfelelő meghatalmazás csatolása. Ennek hiányában adatvédelmi okok miatt nem tudunk tájékoztatást adni harmadik fél részére. Meghatalmazás formanyomtatványunkat itt találhatja meg.