no_image
Ellenőrizd, zöld-e a jelzőlámpa!

Ellenőrizd, hogy a státusz jelző lámpa zölden világít-e a töltéshez kiválasztott töltőpontnál!  Amennyiben a csatlakozó feletti fényjelzés pirosan, vagy nem világít, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 / 200 879 telefonszámon!

Csatlakoztasd a töltőkábelt!

Csatlakoztasd saját vagy a töltőberendezés töltőkábelét a leállított és parkolóállásban lévő autódhoz. 

Indítsd el az applikációt!

Indíts el az app-ot és válaszd ki az app-ban a megfelelő töltőoszlopot az azon található sorszám alapján, majd a használni kívánt töltőpontot az egyedi azonosítója alapján.

Jelezd meddig használod a töltőpontot!

Jelezd az app-ban a következő felhasználónak, hogy várhatóan meddig használod a kiválasztott töltőpontot!

Indítsd el a töltést!

A kiválasztott töltőponton indítsd el a töltést az applikáció segítségével!

A töltést alatt ne húzd ki a töltőkábelt!

 A csatlakozó feletti zöld jelzőfény kék színre vált, ezzel jelezve a töltés indulását. A töltés alatt a jelzőfény folyamatosan kéken világít és a töltőkábelt a töltőberendezés lezárja. A töltés ideje alatt ne húzd ki a töltőkábelt a töltőberendezésből!

Kövesd nyomon a töltés folyamatát!

Az applikációban nyomon követheted a töltési időt és a leadott energiát. A töltés leállítása az applikáción keresztül a „Leállítás” gomb megnyomásával történik. 

Leállíthatod a töltést!

A töltés befejezése után húzd ki a töltőkábelt a gépjárműből. Amennyiben a berendezés szerelt töltőkábellel rendelkezik, helyezd vissza azt a berendezésen lévő csatlakozóba. Amennyiben saját töltőkábelt használtál a töltéshez, ne felejtsd el azt magaddal vinni. 

Hagyd el a parkolóhelyet!

Kérjük, hagyd el a parkolóhelyet, hogy más villanyautós számára is rendelkezésre álljon!

 
 
 

Várjuk véleményed, észrevételed

Az applikáció tovább fejlesztésén, új funkciók beépítésén folyamatosan dolgozunk. Várjuk véleményedet, észrevételeidet az emobilitas@eon.hu email címen, hogy tovább fejleszthessük szolgáltatásunkat és az elektromosautó-töltés még felvillanyozóbb élmény lehessen!

 
 
 

Applikáció használattal kapcsolatos kérdések

Kérjük, indítsd újra a telefonod, majd ezt követően az applikációt, illetve ellenőrizd, hogy van-e elérhető frissítés az app-hoz.

Ellenőrizd a spam/kéretlen üzenetek mappában. Ha nem találod ott sem, akkor használd a jelszóemlékeztetőt. Ha a probléma ezután is fennáll, akkor keresd ügyfélszolgálatunkat a 06 80 / 200 879-es telefonszámon.

Igen, más szolgáltatók töltőit is látod, de pontos információt a töltőkkel kapcsolatban csak az E.ON-os töltőkről tudunk biztosítani, és a töltés indítása is csak E.ON-os töltőre lehetséges.

Töltőpont típusa és darabszáma, szabad töltőpontok, pontos cím, ár és útvonalterv.

Igen, ehhez használd az applikáció szűrő beállításait is, valamint a jobb felső sarokban található kereső funkciót.

A profil oldal „Töltési előzmények” menüpontban.

Azt jelenti, hogy az általad kiválasztott töltőn már tölt egy felhasználó és Ő a képernyőn látható idő alatt fejezi be várhatóan a töltést. A felhasználó által megadott foglaltsági információ tájékoztató jellegű.

Igen, az E.ON által üzemeltetett szabad töltőpontokat tudod előzetesen foglalni, a foglalástól számítva 30 perc áll rendelkezésedre, hogy odaérj a kiválasztott töltőponthoz.

A töltőpont foglalása csak szabad töltőre lehetséges.

Ha egy felhasználó 3 alkalommal lefoglalt töltőn nem indít töltést, akkor az adott felhasználó foglalási joga 1 hónapra elveszik.

Ellenőrizd a szűrőidet. Ha ezután sem jelenik meg, akkor hívd az ügyfélszolgálatot.

Töltés indítás előtt tudod engedélyezni vagy letiltani az üzenetek fogadását. Tiltásra a későbbiekben, például töltés során is van lehetőséged.

Üzenetküldésre minden regisztrált felhasználónak lehetősége van, abban az esetben, ha a másik fél is engedélyezi az üzenetek fogadását. Két esetben jelenik meg az üzenetküldési lehetőség a töltőadatlapon (ha a felhasználó hozzájárult az üzenetek fogadásához):

  • ha éppen töltést végez egy felhasználó, akkor a többi felhasználó üzenetet tud részére küldeni,
  • a töltést már befejezte a felhasználó, de a töltés lezárását követően maximum 180 percig van lehetőség a megkezdett üzentek befejezésére, új üzenetváltás pedig a töltés lezárását követő 120 percben kezdeményezhető, addig amíg szabad a töltő.

 

Nincs korlátozva.

Maximum 160 karakter szóközökkel.

Ez azt jelenti, hogy az a felhasználó, akivel épp üzeneteket váltottál, már nem szeretné folytatni a beszélgetést, ezért kilépett a beszélgetésből.

Jelezd a felhasználó felé, hogy számodra nem elfogadható a stílus, amit használ. Amennyiben ezen nem változtat, akkor az üzenet balra húzásával bármikor kiléphetsz a beszélgetésből és letilthatod az adott felhasználót.

A beszélgetéseket az E.ON nem moderálja, nem tárolja, felelősséget nem vállal a tartalmukért.

Lehetséges, hogy az adott töltőpont foglalás alatt van, vagy a töltést végző felhasználó nem engedélyezte a chat üzenetek fogadását.

 
 
 

Töltőoszlop használattal kapcsolatos kérdések

A drivE.ON applikáció számos kényelmi funkciót tartalmaz a korábbi manuális töltéshez képest, mely megkönnyíti és tervezhetőbbé teszi töltéseidet, így minimálisra csökkentheted annak esélyét, hogy másik felhasználóval találkozol a töltés során.

A jelenlegi járványügyi helyzet szempontjából az alábbi új funkciók használatát javasoljuk: 

  • töltő foglalása,
  • töltő foglaltsági állapotának figyelése az app-ban
  • töltés előtt állítsd be, hogy mennyi ideig használod a töltőt és
  • kérhetsz értesítést felszabadult töltőről. 

Mindig tájékozódj mielőtt elindulnál tölteni, hogy a kiválasztott töltőpont szabad-e, vagy éppen mikor szabadul fel.

Amennyiben mégis találkozol a töltő közelében másik felhasználóval, kérjük, hogy mindenkitől tarts legalább 2 méter távolságot a töltés során. Viselj védőkesztyűt vagy a töltő használata előtt és után is alaposan fertőtlenítsd a kezed, mielőtt bármilyen használati tárgyat megérintenél.

AC töltések során a töltőkábelt a berendezés automatikusan reteszeli, majd a töltés végeztével feloldja. A csatlakozó feletti ledek fényének kékről zöldre váltása gyakran nem esik egybe időben a retesz feloldásával. A feloldásakor jellegzetes motorhang hallható a csatlakozó felől. Kérjük, ezt mindenképpen várd meg, mert a kábel erőteljes kihúzása ezt megelőzően a töltőberendezés meghibásodásához és a töltőkábeled beszorulásához vezethet!

Kérjük, hívd a 06 80 / 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat! A töltő beazonosításához kérni fogjuk a töltőoszlop és töltőpont számát is, melyeket a töltőről kell majd leolvasnod. 

Kérjük, hívd a 06 80 / 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

A töltés a korábbi manuális használt helyett csak applikáción keresztül vezérelhető, töltsd le a drivE.ON applikációt és regisztrálj.

A drivE.ON ügyfélszolgálatunkat keresd a 06 80/ 200 879-es telefonszámon.

zöld – szabad töltőpont vagy foglalt csatlakozópont

piros – hiba a töltőponton

kék – folyamatban van a töltés

Kérjük, hívd a 06 80 / 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

A töltésért jelenleg nem kell fizetni az E.ON által üzemeltetett töltőpontokon.

Indítsd újra a töltést, hibaüzenet esetén kérjük, hívd a 06 80 / 200 879 telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

DC csatlakozókon szerelt kábel van, AC töltő esetén saját kábelt kell használni.

 
 
 

Várjuk véleményed, észrevételed

Az applikáció tovább fejlesztésén, új funkciók beépítésén folyamatosan dolgozunk. Várjuk észrevételeidet, véleményed! Kérjük, oszd meg velünk tapasztalataidat az emobilitas@eon.hu email címen, hogy tovább fejleszthessük szolgáltatásunkat és az elektromosautó-töltés még felvillanyozóbb élmény lehessen!