A töltés lépései app-on keresztül:

Ellenőrizd, hogy a jelzőlámpa zölden világít-e!
Ellenőrizd, hogy a státusz jelző lámpa zölden világít-e a töltéshez kiválasztott töltőpontnál!  Amennyiben a csatlakozó feletti fényjelzés pirosan, vagy nem világít, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 80 / 200 879 telefonszámon!
Csatlakoztasd a töltőkábelt!
Csatlakoztasd saját vagy a töltőberendezés töltőkábelét a leállított és parkolóállásban lévő autódhoz. 
Indítsd el az applikációt!
Indíts el az app-ot és válaszd ki az app-ban a megfelelő töltőoszlopot az azon található sorszám alapján, majd a használni kívánt töltőpontot az egyedi azonosítója alapján.
Jelezd meddig használod a töltőpontot!
Jelezd az app-ban a következő felhasználónak, hogy várhatóan meddig használod a kiválasztott töltőpontot!
Indítsd el a töltést!
A kiválasztott töltőponton indítsd el a töltést az applikáció segítségével!
A töltést alatt ne húzd ki a töltőkábelt!
 A csatlakozó feletti zöld jelzőfény kék színre vált, ezzel jelezve a töltés indulását. A töltés alatt a jelzőfény folyamatosan kéken világít és a töltőkábelt a töltőberendezés lezárja. A töltés ideje alatt ne húzd ki a töltőkábelt a töltőberendezésből!
Kövesd nyomon a töltés folyamatát!
Az applikációban nyomon követheted a töltési időt és a leadott energiát. A töltés leállítása az applikáción keresztül a „Leállítás” gomb megnyomásával történik. 
Leállíthatod a töltést!
A töltés befejezése után húzd ki a töltőkábelt a gépjárműből. Amennyiben a berendezés szerelt töltőkábellel rendelkezik, helyezd vissza azt a berendezésen lévő csatlakozóba. Amennyiben saját töltőkábelt használtál a töltéshez, ne felejtsd el azt magaddal vinni. 
Hagyd el a parkolóhelyet!
Kérjük, hagyd el a parkolóhelyet, hogy más villanyautós számára is rendelkezésre álljon!
 
 
 
 
 
 

Gyakori kérdések

Applikáció használattal kapcsolatos kérdések

Kérjük, indítsd újra a telefonod, majd ezt követően az applikációt, illetve ellenőrizd, hogy van-e elérhető frissítés az app-hoz!

Két eset fordulhat elő:

  • Első belépés aktiválása: regisztrációt követően e-mail-ben küldünk egy PIN kódot, mely az első belépéshez szükséges, majd az első belépés alkalmával új jelszót kell választanod és onnantól azzal kell belépned.
  • Ha rendszeres app használó vagy: használd az app jelszóemlékeztető funkcióját. 

Ellenőrizd a spam/kéretlen üzenetek mappában. Ha nem találod ott sem, akkor használd a jelszóemlékeztetőt. Ha a probléma ezután is fennáll, akkor keresd ügyfélszolgálatunkat a 06 80/ 200 879 telefonszámon.

Igen, más szolgáltatók töltőit is látod, de pontos információt a töltőkkel kapcsolatban csak az E.ON-os töltőkről tudunk biztosítani, és a töltés indítása is csak E.ON-os töltőre lehetséges.

Töltőpont típusa és darabszáma, szabad töltőpontok, pontos cím, ár és útvonalterv.

Igen, ehhez használd az applikáció szűrő beállításait is, valamint a jobb felső sarokban található kereső funkciót.

A profil oldal „Töltési előzmények” menüpontban.

Azt jelenti, hogy az általad kiválasztott töltőn már tölt egy felhasználó és Ő a képernyőn látható idő alatt fejezi be várhatóan a töltést. A felhasználó által megadott foglaltsági információ tájékoztató jellegű.

Igen, az E.ON által üzemeltetett szabad töltőpontokat tudod előzetesen foglalni, a foglalástól számítva 30 perc áll rendelkezésedre, hogy odaérj a kiválasztott töltőponthoz.

A töltőpont foglalása csak szabad töltőre lehetséges.

Ha egy felhasználó 3 alkalommal lefoglalt töltőn nem indít töltést, akkor az adott felhasználó foglalási joga 1 hónapra elveszik.

Ellenőrizd a szűrőidet. Ha ezután sem jelenik meg, akkor hívd az ügyfélszolgálatot.

Az „Önkormányzati töltők” az eddig megszokott módon, applikáció használata nélkül működtethetők. Ezért foglalni sem tudod őket.

Ha a töltő „Önkormányzati töltő”, akkor nem applikáción keresztül működtethető, hanem az eddig megszokott módon. Az „Önkormányzati töltő” feliratot megtalálod a töltő felső részén, az E.ON logó felett és az applikációban, a töltési pont adatlapján.

Az applikációban az adott töltési pontra kattintva találsz erre vonatkozóan információt.

  • Ha applikációval működik a töltő, akkor megjelenik a töltési pont adatlapján a foglalás és töltés opció.
  • Ha nem applikáción keresztül működtethető a töltő, akkor a foglalás és töltés nem jelenik meg, és látsz egy olyan feliratot, hogy „önkormányzati töltő”.

Ha odaérsz a töltőhöz, akkor a töltőn (az E.ON logó felett) egy felirattal jelöljük, hogy melyik milyen módon működtethető.

  • Önkormányzati töltő: nem kell applikáció a töltéshez
  • drivE.ON applikációval működő töltő: kell applikáció a töltéshez
 
 
 

Töltőoszlop használattal kapcsolatos kérdések

AC töltések során a töltőkábelt a berendezés automatikusan reteszeli, majd a töltés végeztével feloldja. A csatlakozó feletti ledek fényének kékről zöldre váltása gyakran nem esik egybe időben a retesz feloldásával. A feloldásakor jellegzetes motorhang hallható a csatlakozó felől. Kérjük, ezt mindenképpen várd meg, mert a kábel erőteljes kihúzása ezt megelőzően a töltőberendezés meghibásodásához és a töltőkábeled beszorulásához vezethet!

Kérjük, hívd a 06 80/ 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat! A töltő beazonosításához kérni fogjuk a töltőoszlop és töltőpont számát is, melyeket a töltőről kell majd leolvasnod. 

Kérjük, hívd a 06 80/ 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

A töltés a korábbi manuális használt helyett csak applikáción keresztül vezérelhető, töltsd le az a drivE.ON applikációt és regisztrálj.

Az E.ON E-mobilitás ügyfélszolgálatunkat keresd a 06 80/ 200 879-es telefonszámon.

zöld – szabad töltőpont vagy foglalt csatlakozópont

piros – hiba a töltőponton

kék – folyamatban van a töltés

Kérjük, hívd a 06 80 / 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

A töltésért jelenleg nem kell fizetni az E.ON által üzemeltetett töltőpontokon.

Indítsd újra a töltést, hibaüzenet esetén kérjük, hívd a 06 80/ 200 879-es telefonszámon ügyfélszolgálatunkat!

DC csatlakozókon szerelt kábel van, AC töltő esetén saját kábelt kell használni.