Cégünk minden fontos témában ügyfeleink szíves rendelkezésére áll. Az alábbiakban ügytípusok szerint lebontva közöljük azokat a telefonos elérhetőségeket, amelyeken keresztül az Ön segítségére lehetünk.

 
 
 
Közvetlen hibabejelentő vonal

Ezeken a számokon ügyfélszolgálatunk a hét minden munkanapján, egész nap fogadja a hívásokat. Kérjük ügyfeleinket, az alábbi telefonos elérhetőségeket kizárólag hibabejelentés esetén használják!

  • ELMŰ hibabejelentő: +36 80/38-39-40;
Mérőállás bejelentése
  • csak vezetékes telefonról hívható, ingyenes zöld szám: +36 80/202-938;
  • mobiltelefonról is hívható telefonszám: +36 20/30/70 938-3838.
Munkatársaink azonosítása
Általános információk, hálózatot érintő fejlesztési igények, együttműködési megállapodások (Hálózat csatlakozási osztály)
Üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézések *

Pesti Régió Központ:

Budai Régió Központ:

* Üzemzavari hibák bejelentésére kérjük, az alábbi kék számot használja: +36 80/38-39-40.

Folyamatban levő kivitelezési munkák helyszíni kapcsolattartás (Beruházási Osztály)
Idősoros (3x80 A feletti teljesítmény vételezés) elszámolású üzleti partner (nem lakossági) fogyasztási helyeivel kapcsolatos ügyintézés (Hálózathasználati osztály)

Az alábbi nem lakossági, kizárólag a 3x80 A feletti teljesítményű fogyasztási helyekkel kapcsolatos ügyekben: új igények fogadása, hálózatos szerződések kötése, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, fogyasztóváltozás, hálózatos szerződésmódosítás, ellátatlan fogyasztók / fogyasztási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése:

Profilos (3x80 A vagy az alatti vételezés) elszámolású fogyasztási helyekkel kapcsolatos ügyintézés

Az alábbi ügyekben: új igények fogadása, szerződésekkel kapcsolatos ügyek, hálózati panaszok ügyintézése, elszámolási mód váltás, fogyasztóváltozás, szerződésmódosítás, ellátatlan fogyasztók / fogyasztási helyek kezelése, mérőhelyi munkák intézése mért és méretlen fogyasztási helyek esetén: