Tisztelt Ügyfelünk!

Február közepén megújítjuk ügyfélkezelési rendszerünket, hogy még gyorsabban állhassunk az Ön rendelkezésére, és hogy a jövőben még korszerűbben, még biztonságosabban kezelhessük adatait.

A rendszerfejlesztés 2017. február 16-án este 22 órától várhatóan február 25-ig tart.

Számunkra fontos, hogy Ügyfeleink a fejlesztés ideje alatt is pontosan ismerjék és elérhessék az átmeneti változással kapcsolatos információkat. Ezért ezen a weboldalon összegyűjtöttük Önnek az ügyfélkezelési rendszerünk megújításával kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, amelyekről részletesebben a különböző menüpontokra kattintva olvashat

A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésre áll:

  • Hibabejelentések fogadása telefonon, személyesen és írásban.
  • Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban.
  • Mérőállás rögzítése automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain.
  • Előre fizetős mérő feltöltése.

A fejlesztés időszaka alatt ügyfélkezelési rendszerünk korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól:

  • Részszámlák esetében a februári esedékességű számlák várhatóan a megszokottnál korábban érkeznek.
  • A 2017.02.25-ig esedékes számlák csoportos beszedésében nem lesz változás. A 2017.02.25. és 2017.03.06. között esedékes számlák összegét 2017.03.07-én, vagy az után vonjuk le a folyószámláról.
  • Ügyfélszolgálati irodáink február 17-24. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadunk, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
  • Online ügyfélszolgálatunkon kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll ügyfeleink rendelkezésére.
  • Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség

A fejlesztés időszaka alatt, az átmeneti változásokról folyamatosan tájékoztatjuk Önt ezen a weboldalon.