Vészhelyzet bejelentés

Válassza Ön is az E.ON Otthonangyal
szolgáltatásait!

Vészhelyzet esetén

  • Villanyszerelés
  • Vízvezeték-szerelés
  • Gázvezeték-szerelés
  • Dugulás-elhárítás szennyvízzel
    járó kiömlés esetén
  • Szakemberajánlás
  • Csőtörés esetén elfolyt víz
    költségének megtérítése

Az E.ON Otthonangyal biztosítási szolgáltatásait
az AEGON Magyarország Biztosító Zrt. (Aegon) nyújtja.

Szolgáltatásaink

Vészelhárítás

Háztartási vészhelyzet esetén azonnali segítséget nyújtunk villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és dugulás-elhárítás szennyvíz-kiömléssel járó csatornadugulás témájában. Emellett Otthonangyal Csepp szolgáltatásunk további segítséget nyújt csőtörés esetén is, ahol az elfolyt víz költségét is megtérítjük. Csak hívja az E.ON Otthonangyal telefonos ügyfélszolgálatát és megbízható szakemberünk azonnal a rendelkezésére áll.

A vészelhárítási helyzetek és az annak nem minősülő helyzetek leggyakoribb esetei

Előnyei:

  • a nap 24 órájában, hétvégén és ünnepnapokon is hívhat minket,
  • nem kell vesztegetnie idejét a szerelőkereséssel,
  • könnyen és gyorsan jut szakszerű segítséghez,
  • nem kell félnie, hogy idegent enged be otthonába,
  • a szerelő 4 órán belüli kiérkezésére garanciát vállalunk, 5 000 forintos késedelmi díjjal,
  • 32 000 Ft értékig álljuk a vészelhárítás (villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és dugulás-elhárítás) költségét évente háromszor egymástól független eseményhez kapcsolódóan
  • valamint Otthonangyal Csepp szolgáltatásunkban csőtörés esetén az elfolyt víz költségét is megtérítjük, évente egy alkalommal, 32 000 Ft értékig.
  • garanciát vállalunk az elvégzett munkára.

Szakiparos ajánlás

Ha nincs vészhelyzet, akkor is tudunk Önnek szakembert ajánlani

  • villanyszerelési,
  • gázszerelési,
  • vízvezeték- és csatornaszerelési és
  • dugulás-elhárítási szakmákon túlmenően,
  • zárszerelés,
  • üvegezés és
  • tetőfedés esetén is.

Ebben az esetben azonban Önnek kell vállalnia a költségeket!
Csak hívja az E.ON Otthonangyal telefonos ügyfélszolgálatát
és megbízható szakembert ajánlunk Önnek.

Előnyei:

  • a nap 24 órájában, hétvégén és ünnepnapokon is hívhat minket,
  • nem kell vesztegetnie idejét a szerelő kereséssel,
  • biztos kiérkezés, előre egyeztetett időpontban,
  • nem kell félnie, hogy idegent enged be otthonába,
  • előre fixált kiszállási- és rezsióradíjakat nyújtunk (nem kell attól félnie mennyibe fog kerülni a szerelés, a szerelési költség nagyságrendjéről már a telefonhívás során értesítjük),
  • garanciát vállalunk az elvégzett munkára,
  • a szolgáltatás a szerződés időtartama alatt korlátlan számban igénybe vehető.

Ki igényelheti szolgáltatásainkat?

Azon lakossági ügyfeleink:

  • rendelkeznek érvényes áramellátási egyetemes szolgáltatási szerződéssel,
  • a biztosítandó fogyasztási helyre nem rendelkeznek előre fizetős mérővel,
  • olyan folyószámla egyenleggel rendelkeznek, ami nem mutat lejárt tartozást, és
  • az általuk írásban (személyesen), vagy távértékesítés keretében (online, telefonon, postán) tett csatlakozási nyilatkozattal kérték a csoportos biztosítás hatályának az ingatlanra, mint biztosított épületre való kiterjesztését.

A sajátján kívül még más ingatlanra is megkötheti a szolgáltatást, például egy családtagja számára vagy a nyaralójára, függetlenül attól, hogy ez az ingatlan az E.ON szolgáltatási területén található-e. A havi díj ingatlanonként külön fizetendő, azonban mind az Ön villamosenergia-számláján fog megjelenni.

Lakásszövetkezet vagy társasház képviseletében nem lehet csatlakozni az E.ON Otthonangyal szolgáltatásaihoz.

Szolgáltatási díjak

Az E.ON Otthonangyal díjat energiaszámlájában (az E.ON Energiaszolgáltató Kft. által kibocsátott áramszámlájában) havonta számlázzuk ki Önnek.

Otthonangyal szolgáltatás díja: 300 Ft/hó/ingatlan
Otthonangyal Csepp szolgáltatás díja: 499 Ft/hó/ingatlan

Szolgáltatásaink életbe lépése

Az online megrendelést követően már másnaptól él a biztosítása. Az Otthonangyal és az Otthonangyal Csepp szolgáltatások részletes feltételeit tartalmazó dokumentumok itt tölthetőek le.

E.ON Otthonangyal szolgáltatás megrendelése

Amennyiben csatlakozni kíván Otthonangyal vagy Otthonangyal Csepp szolgáltatásunkhoz, legegyszerűbben az alábbi gombra kattintva teheti meg:

Megrendelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy OTTHONANGYAL szolgáltatásunk vészelhárítási részét csak vészhelyzetekben tudja igénybe venni: azaz olyan körülmények esetén, melyek sürgős – szakiparosi – beavatkozást kívánnak a további károk és balesetveszély megelőzése érdekében. Szakembereink a vészelhárítás keretében villanyszerelés, gázvezeték-szerelés, vízvezeték-szerelés és szennyvízkiömléssel járó dugulás-elhárításkor vannak a segítségére.
Forduljon hozzánk bizalommal akkor is, ha nincs vészhelyzet, hogy megbízható szakembert ajánlhassunk Önnek OTTHONANGYAL szolgáltatásunk segítségnyújtási részeként!
Felhívjuk továbbá a figyelmet, hogy számtalan és sokféle vészelhárítási eset előfordulhat, ezért ezek teljes körű felsorolása nem lehetséges, illetve egyes helyzetek esetében nem határozható meg előre, hogy azok vészhelyzetnek minősülnek-e.

További információ: www.eon.hu/otthonangyal
Kérdés esetén keressen minket: otthonangyal@eon-hungaria.com; 9002 Győr, Pf. 205
Vészhelyzet esetén hívja a 06 1/458 44 92 telefonszámot!

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a jelen tájékoztatásra a Gazdasági Versenyhivatal előtti Vj/76/2015. számú versenyfelügyeleti eljárásra tekintettel kerül sor.
Az ügyben hozott döntés a www.gvh.hu című oldalon megtalálható.


Az E.ON Energiakereskedelmi Kft. az AEGON függő biztosításközvetítőjeként értékesíti az E.ON Otthonangyal szolgáltatást. Az E.ON Otthonangyal biztosítási szolgáltatásait az AEGON nyújtja. www.aegon.hu