Navigáció: FőoldalNavigáció: Online ügyintézésNavigáció: Áram információkNavigáció: Földgáz információk Navigáció: Az E.ON -ról


Komfort Kártya

Az E.ON egyetemes szolgáltatási területének teljes egészén elérhető a szolgáltatás, amelynek segítségével az ország több mint 600 üzletében:

felsololás az előrefizetős árammérővel rendelkező ügyfeleink feltöltőkódot vásárolhatnak
felsololás a jelenleg postai csekkel fizető lakossági ügyfeleink lekérdezhetik és befizethetik villanyszámláikat.

A Komfort Kártyával lehetőség nyílik arra, hogy az E.ON ügyfelei az elfogadóhelyek listáján szereplő üzletekben a pénztárnál elhelyezett kártyaleolvasón az eladó segítségével megjelenítsék ügyféladataikat, és a kívánt mérő vagy számla kiválasztása után feltöltőkódot vásároljanak, vagy kifizessék esedékes számláikat, egyszerre akár többet is.
A sikeres tranzakció feltétele, hogy a kártya első használatakor, azaz az aktiváláskor ahhoz/azokhoz a villanyórá(k)hoz vagy fogyasztási hely(ek)hez tartozó felhasználó azonosítót (akár többet is) hozzárendeljék a kártyához, ami(k)hez a későbbiekben ezt a fizetési módot használni szeretnék. A felhasználó azonosító a számla bal felső részén található 10 jegyű szám.

A hazánkban egyedülálló fejlesztés kényelmes és praktikus megoldást kínál ügyfeleinknek: a befizetést összeköthetik a szokásos napi vagy heti bevásárlással, hosszabb nyitva tartási időben, tehát akár az esti órákban vagy hétvégén is, a postai sorban állás elkerülésével, ugyanakkor a banki átutalásnál felmerülő plusz költségek nélkül.
A befizetésről ügyfeleink egy bizonylatot kapnak, amin szerepelni fog a befizetett összeg, és – előrefizetős mérő esetén – a feltöltőkód is.

Kinek adunk Komfort Kártyát?

Azoknak az ügyfeleinknek, akiknél előrefizetős mérőt szerelünk fel, a szerelő viszi ki és adja át a kártyát. Az első használatkor aktiválni kell a kártyát a felhasználó azonosítóval.

Kiknek ajánljuk még a Komfort Kártyát?

Azoknak a lakossági ügyfeleinknek, akik jelenleg postai csekkel fizetik a számláikat, és szeretnének egy korszerűbb és kényelmesebb megoldást a számlabefizetésre.

Hogyan igényelhet Komfort Kártyát?

Legegyszerűbben az elfogadóhelyeken , a pénztárnál, ahol a kártyaleolvasó terminálon a kártyához hozzárendelik az ügyfél által megadott felhasználó azonosító(ka)t.
Ha Ön mégis azt szeretné, hogy kártyáját postán küldjük el, az alábbi lehetőségek közül választhat:

felsololás telefon: 06-40 220-220 (mobilról: 06-20/30/70 45-99-666), 6-os menüpont, 4-es almenü
felsololás SMS: 06-30 3-444-999, beküldendő szöveg: K <10 jegyű felhasználó azonosító> <irányítószám>, pl. K 1234567890 2484
felsololás internet: elektronikus ügyfélszolgálatunkon

Mindhárom esetben szükség lesz arra az egy vagy több felhasználó azonosítóra, amihez a kártyát használni szeretné. A felhasználó azonosítót számlája jobb felső részén találja. A postán elküldött – névre szóló – kártyát már nem szükséges aktiválni.

Ugyanezeken a csatornákon (tehát az elfogadóhelyeken is) pótolható az elveszett vagy megrongálódott kártya (a pótkártya igénylésekor azonban legalább 5 napnak el kell telnie az előző kártya aktiválásához képest).

Milyen számlákat lehet befizetni a Komfort Kártyával?

felsololás Villanyszámla (ha van rajta részletfizetés vagy felszólítás, akkor is lehetőség van a befizetésre)
felsololás Kamat
felsololás Felszólítási díj

Részfizetés vagy túlfizetés nem lehetséges, csak a számla/számlák teljes nyitott összege fizethető ki.



Az elfogadóhelyek listájához válassza ki a megyét vagy a települést:

d